Onko tämä pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä ihastunut

Vieras
Tanssin baarissa erään tutun miehen kanssa muutaman tanssin, hyväiltiin toisia salaa ja sen jälkeen kun istuttiin pöydässä niin pidettiin toisia kädestä kiinni pöydän alla ettei samassa pöydässä istuva vaimo nähnyt. Oli niin kiihkeää, mutta mitään tuon vakavampaa ei tapahtunut. Olenko sinun mielestä pettänyt miestäni ja mies vaimoaan?

On pettämistä.
Mikäli olisitte olleet kahden, olisitte varmasti antaneet himollenne vallan. Haluaisitko että miehesi pitäisi vaikkapa minua kädestä? ..Älä tee läheisellesi niin miten et haluaisi itsellesi tehtävän.

Mitä tästä eteenpäin sitten? Pitäisikö tunnustaa vai pitää salassa? Tiedän ettei tämä mitään suurta rakkautta ole vaan pelkkää ihastumista ja himotusta. Odotan kyllä seuraavaa kertaa kun nähdään, mutta pelottaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä ihastunut;22179747:
Olenko sinun mielestä pettänyt miestäni ja mies vaimoaan?

Jätit kertomatta miten teidän puolisot suhtautuisi tuollaiseen, sinänsä harmittomaan flirttiin? Ei täytä pettämisen tunnusmerkit jos puolisoden itsetunto kunnossa eikä teillä ole tarvetta salata mitään.

Ajattelepa asia niin päin että miehesi tekisi tuon saman , samassa pöydässä pitelisi kiihkeänä toista naista kädestä, ja tanssisi tuon kanssa ja hyväilisi. Kokisitko sen miehesi puolesta pettämisenä? ( jos sulla siis on mies, jos ei ole niin kuvittele)

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä ihastunut;22179822:
Panetustarve varmaankin. Humalassa molemmat ja asia hieman karkasi käsistä, tunnuttiin liian hyvältä yhdessä. Eikö kellään muulla todellakaan ole tapahtunut mitään vastaavaa?

Pitäiskö sun tyydyttää se panetustarve ihan kotosalla? En mä yhtään ihmettele, että miehet on mustasukkaisia, jos naiset vetää baarissa kännit ja alkaa himoitsemaan muita. Ja joo, on mulla käynyt joskus noin. Teini-ikäisenä.

Jätit kertomatta miten teidän puolisot suhtautuisi tuollaiseen, sinänsä harmittomaan flirttiin? Ei täytä pettämisen tunnusmerkit jos puolisoden itsetunto kunnossa eikä teillä ole tarvetta salata mitään.

En usko että mieheni suuttuisi, mutta toisen vaimostahan en tiedä. En olisi hirveän huolissaan jos oma mies tekisi tuollaista, yhteisiä vuosia niin paljon takana, ettei harmitonta ihastumista toisiin voi edes estää. Yritän pitää rajat suutelussa, että niin pitkälle en menisi. Jotenkin hämmästyin että lähes kaikki pitää tätä pettämisenä, kun sitä näkyy tapahtuvan baareissa ihan jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä ihastunut;22179868:
Jotenkin hämmästyin että lähes kaikki pitää tätä pettämisenä, kun sitä näkyy tapahtuvan baareissa ihan jatkuvasti.

Nii-iin. Harvoin sitä toista vaikkapa K-marketissa hyväillään ja käsipeliä pidetään.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä ihastunut;22179868:
En usko että mieheni suuttuisi, mutta toisen vaimostahan en tiedä. En olisi hirveän huolissaan jos oma mies tekisi tuollaista, yhteisiä vuosia niin paljon takana, ettei harmitonta ihastumista toisiin voi edes estää. Yritän pitää rajat suutelussa, että niin pitkälle en menisi. Jotenkin hämmästyin että lähes kaikki pitää tätä pettämisenä, kun sitä näkyy tapahtuvan baareissa ihan jatkuvasti.

No mun mielestä hyväily ylittää rajan pidemmälle, kuin suutelu.

Ja käsipeli, no, en tietty tiiä että miten te toisianne käsistä piditte, mutta kyllä se voi olla hyvinkin eroottisesti latautunutta, ja jos se nyt väkisin pitää tehdä salaa, niin mun mielestä se on silloin pettämistä.

On meilläkin vuosia takana melkein 20 ja olen kyllä ihastunut pariin ihmiseen tässä vuosien saatossa. Ne ovat herättäneet mussa ajatuksia tyyliin "jos olisin vapaa, tuo voisi olla aika passeli". Nämä ihastuksen kohteet eivät ole sitä tienneet missään vaiheessa, ihastuminen on ollut lyhytaikaista eikä millään lailla vakavaa. Mitään fyysistä ei ole koskaan missään olosuhteissa tapahtunut. Se on ollut vähän samanlaista kuin joskus teininä kun oli ihastunut johonkin poikabändiin :D.

Vaikka moni pitää tätä pettämisenä, ei se silti välttämättä estä ihmistä tekemästä sitä. Moni pettäjä on kyllä ihan tietoinen siitä, mitä tekee.

Panetustarve varmaankin. Humalassa molemmat ja asia hieman karkasi käsistä, tunnuttiin liian hyvältä yhdessä. Eikö kellään muulla todellakaan ole tapahtunut mitään vastaavaa?

On käyny juu.. Siitä se jatku sitten tekstaillen, kunnes nähtiin kunnol taas ja suudeltiin, eikä montaa kertaa tarvinnu enää ku lähti lapasesta. Siinä sitte oltiin, tyhmä mikä tyhmä, ero siitä tuli miehe kanssa ja sit "yritettii" tän toisen kanssa hetki, mut PYH ja PAH, ei siittä sitte kumminkaa mitään tullu. Miehen ja mun eroa mä en sure, mutta sitä millä tavalla se ero tuli niin se vähän surettaa..

Minustakin tuo lasketaan pettämiseksi. Mitä jos miehesi tekisi sinulle noin, ei kai se ainakaan mukavalta tuntuisi? Ja kyllä varmaan tälle ihastuksesi kohteen vaimolle tulisi tyhmä ja nöyryyttetty olo, jos hän saisi kuulla, että olette pidelleet kädestä toisianne lähes suoraan hänen edessä.

On toki tapahtunut, tosin kummankin puolisot kotona... Ravintolassa tanssittiin, mies puhui ihania asioita, halailtiin ja suudeltiin. Mutta siihen jäi, ei vaihdettu numeroita, etunimen vaan tiedän. Ja mies asuu monen sadan kilometrin päässä. Ja kyllä, pettämistä tämäkin!

Yhteistyössä