Onko tämä pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Keskustelin eilen netissä tuhmia tuntemattoman miehen kanssa oman mieheni tietämättä? Onko siis teidän mielestänne pettämistä? Kertoisinko miehelleni? asia vaivaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
mikä lasketaan tuhmaksi jutteluksi?

Noo...se oli aika suoraa puhetta..."nettiseksiä"

Tottakai se sillon on pettämistä... oisko se sulle ihan ok jos ukkos tekis samalla tavalla... Oliko oikeen cami auki. huoh huoh... lääh lääh... mä tuun justuíina... vittu mitä toimintaa..!

Eikös se aiheuttanut avioeron, kun oltiin virtuaalimaailmassa ja petettiin siellä toisen virtuaalihahmon kanssa, kun vaimon virtuaalihahmo oli jossain muualla siellä virtuaalitodellisuudessa, tai siis ei ollut koneensa ääressä... Sama juttu.

Se, että vaivaa, kertoo kyllä totuuden. Jos miehesi naisi toista naista sanallisesti netissä, olisiko se pettämistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mitä mieltä olet asiasta itse?

on se pettämistä...kaduttaa todella paljon. Mietin vain sitä, että kertoako vai ei. Kertominen satuttaa todennäköisesti miestä, mutta en haluaisi valehdella mistään..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Keskustelin eilen netissä tuhmia tuntemattoman miehen kanssa oman mieheni tietämättä? Onko siis teidän mielestänne pettämistä? Kertoisinko miehelleni? asia vaivaa...

Lähinnä idiotismia.

Pettämisen määrite on erilainen jokaisessa parisuhteessa. Jos omatunto soimaa, niin silloin mä laskisin sen pettämiseksi. Ja kaikki sellainen on minusta pettämistä, joka ei ole yhteisten sopimusten mukaista. Toki voihan olla, että nettiseksistä ei ole olemassa sopimusta :D ...silloin tuo omatuntokysymys on määräävä.

ET TIETENKÄÄN KERRO!
Kärvistele itse tunnontuskissasi, itse olet ne aiheuttanut. Sinusta olisi jotenkin reilua siirtää se tuska syyttömän niskoille, niinkö?

Ja minusta tuo ei olisi edes pettämistä, mutta siltikään en kertoisi miehelleni.

No anna olla. Älä kerro, alatte vaan ihan turhaa tapella. Periaatteessa et ole tehnyt yhtään mitään. Mistäs edes tiedät että se oli mies jonka kanssa tsättäilit? Joku höyrähtänyt hörhö kuiteskin. Ja mitä silläkään on väliä? Kaikki varmaan joskus kuvittelee hetken olevansa jonkun muun kuin oman puolison kanssa jossain. Onko se kuvittelu pettämistä? Ei mun mielestä.
Älä kuitenkaan vie ajatelmiasi enää pidemmälle. Mutta pieni fantasiointi sillon tällön ei ketään satuta. Yksityisiä asioita on olemassa myös avioliitossa.

=)

Yhteistyössä