Onko tämä oikein!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies päätti ettei halua olla naimisissa vaan haki eroa nyt hän haluaa että jatkamme avoliitossa??
Mitä mieltä.
Pää on ihan sekaisin ja olenko henkisen väkivallan uhri?
Mies suuttuu ihan kaikesta.

Totta han se on, helpottaa vaan keskustella teidän kanssanne kun itsellä meni kompassi sekaisin:) Järki ja tunteet velloo.

Hyvin ymmärrettävää. Mutta muista et se paha olo on sitä kun on aikoinaan mennyt niin kiinni ihmiseen. Tällä hetkellä sun kannattaa yrittää kuunnella sitä järkeä enemmän kuin tunteita..

TUnne asiat tulee sitten perässä kun olet tehnyt isoimmat päätökset. Ja sanon kyllä ihan suoraan, että harvemmin tuollaiset suhteet on enää toimivia.

Miksi mies halusi erota jos haluaa asua saman katon alla?
Kyllähän se kertoo siitä, että jokin tunne on laantunut ja haluaa katsella ympärilleen potematta huonoa omaatuntoa. Mutta silti pitää sinut varalla jos mikään ei onnistukkaan.

Pelkurien tie tuollainen... Älä jää sille reitille mukaan :(

Heh, mä ehdotin joskus miehelle tuota. Ahdisti olla naimisissa, ahdisti olla vaimo, ja... halusin ns "vapauden" valita ja olla miehen kanssa. Koko naimisiinmeno oli virhe... Ei tuntunut ikinä hyvältä. Vaikka kaikki oli hyvin kun seurusteltiin. No mies ei tietenkään tähän suostunut.. Nyt ollaan erottu kokonaan.

Mitä sä itse haluat?

Teetkö sä moisella tuuliviiriukolla mitään?
Tällä hetkellä olen niin "hukassa" että en tiedä mitä haluan. Meillä on kuitenkin 4 lasta ja heistä yksi kehitysvammainen. Pelkään että pärjäänkö yksinäni ja riittääkö rahat. Kaikenlaisia riittämättömyyden tunteita velloo ja myös syyllisyydentunteita ja paljon kysymyksiä. En varmasti tee hänellä mitään mutta olenko riittävän vahva yksinäni!

Yhteistyössä