onko tämä oikeasti aikuisten palsta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noviisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Aloitapa sä joku keskustelu jostain hyvästä aiheesta! Käviskö ovislimojen vertailu tai imetystottumukset (miestä vai lasta, ja kuinka kauan)?

tässä nähdään taas eräs esimerkki, viisas ihminenkö vastaa tuntemattomalle noin?

Alkuperäinen kirjoittaja noviisi:
Aloitapa sä joku keskustelu jostain hyvästä aiheesta! Käviskö ovislimojen vertailu tai imetystottumukset (miestä vai lasta, ja kuinka kauan)?

tässä nähdään taas eräs esimerkki, viisas ihminenkö vastaa tuntemattomalle noin?

Samaa ajattelin... taitaa olla nämä tiannat melkoisia ällitällejä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraantunut:

Pipoa ei kannata pitää näillä keleillä, vetää mielen vaan turhan kireäksi... ;)

saako pöytään tulla alsti- ketjussa ei kyllä mun mielestä olut mitään lapsellista. miksei aikuiset voi puhua näistä asioista, noi seksijutut vaan kuuluu mun mielestätä tuonne seksi-palstalle.

millä peset alapääsi? saako ruokapöytään tulla alasti? vastataan mitä sattuu törkeästi :( ei hyvää kuvaa anna lehdestä tämä palsta

Niinhän sitä luulisi, mutta totuus taitaapi olla toisenlainen. Tosin milläs sen "aikuisuuden" mitaat. Järkeviä kommentteja tulee kyllä ihan nuoriltakin, ei se järki ole vain "aikuisten" päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraantunut:

No sanopa muuta! :laugh: Ja oikeassa olet, minä en palstaile yksin.

Minäkin ihmettelen aika suuresti miks ihmeessä tämä palsta yhdistetään aina lehteen. Nettisivut ja lehti on kyllä kaks ihan eri asiaa.

Ei sit vissiin tarvii tilata lehteä kun on kerta sama asia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Minäkin ihmettelen aika suuresti miks ihmeessä tämä palsta yhdistetään aina lehteen. Nettisivut ja lehti on kyllä kaks ihan eri asiaa.

Ei sit vissiin tarvii tilata lehteä kun on kerta sama asia =)

Palstantaso heijastuu lehteen, koska ihmiset olettavat että jos lehti hyväksyy kaiken sonnan mitä täällä ilmestyy (esim. kuvina)....se on sitten virallisestikin lehden TASO.

Olen monta kertaa ajatellut, että jotkut aloitukset ovat todella lapsellisia. Ja provosoivia ja joskus loukkaaviakin. Vastaukset monesti samaa luokkaa. Mutta sitten mietin, että olen jo 40 v. ja täällä palstailee puolta nuorempaa porukkaa.

Vauva-lehden palsta on siistimpi. Ja varsinkin jos käy perheklubin palstalla niin ei tarvitse pelätä mollaamista ja sättimistä. Kannattaa vierailla siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kivikukka:
Vauva-lehden palsta on siistimpi. Ja varsinkin jos käy perheklubin palstalla niin ei tarvitse pelätä mollaamista ja sättimistä. Kannattaa vierailla siellä.

No en kyllä tuosta Vauva-lehden palstasta noin sanoisi..

Yhteistyössä