P
PiZziz
Vieras
Ziis kyl meil on himas aina tarjottavaa. Mutzi ostaa kaappiin aina keksei ja kaikkee. Mut ziis mun yhden frendin himas ei oo koskaan mitään. Ziis yhtään mitään! Eikä sinne saa ees useesti mennä. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PiZziz:Ziis kyl meil on himas aina tarjottavaa. Mutzi ostaa kaappiin aina keksei ja kaikkee. Mut ziis mun yhden frendin himas ei oo koskaan mitään. Ziis yhtään mitään! Eikä sinne saa ees useesti mennä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Tarjoan aina jotain, yleensä runsaalla kädellä. Mä tunnustaudun överi-laittajaksi...viittätoista sorttia ja niin edelleen...noh, ainakin melkein. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Omituista tosiaan, ettei kaffetta aikonut tarjota... Enpäs edes kehtaisi olla kysymättä vierailta, että juotteko kahvia... Pakkasesta löytyy yleensä aina jotain pullan tynkää, ja jos on aiemmin jo sovittu niin sitä varten olen kyllä tehnyt/ostanutkin pullat ja kaakut...
Ja jollei mitään tarjottavaa kuiteska ole niin pelkät kahvit ja vaikka leipää pöytään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän kun on meidän luona kylässä , olettaa että tottakai hän saa kaiken mahdollisen "palvelun".
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:No on kyllä ihme jos ei voi kahveja keittää jos on vielä tiedossa että on vieraita tulossa. Sitäpaitsi jos aikuisille tarjotaan jotain niin mielestäni sitte pitäisi olla jotain myös lapsille, siis varattuna.
Jos yllätysvierailulle lähtee, niin sitte voi varautua siihen että tarjottavaa ei ole, mutta silloin ainakin minä vien itse mennessäni jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja ..vieras..:Avartavaa lukea erilaisia käsityksiä ja selityksiä. Meillä on yksi kyläpaikka, jossa ei välttämättä tarjoilla mitään. Onkin jo opittu, että käymme syömässä ennen sinne menoa tai jätämme vierailun sen verran lyhyeksi, että ehdimme syömään ennen yöpymistä ja lapsille otamme omat mehut mukaan. (Olemme pitkän matkan vieraita.) Pahinta oli, kun oli vastaleivotut pullat pöydällä eikä mitään tarjottu. Siinä olimme vesi kielellä kunnes lähdimme pois.
Kukin tavallaan. Varmaan hyvä selitys on se, että nykyaikana tulee syötyä muutenkin liikaa. Itse on kyllä näille vieraille laitettu ihan täyshoito, kun he käyvät meillä.