Onko tämä nyt sitten niin taitavaa?

On taitavaa :)

Meidän 3 v ei piirrä oikeastaan mitään kunnon kuvia, eikä ole lainkaan kiinnostunut piirtämisestä. Värittää joskus. Mutta leikkaa upeasti saksilla viivaa pitkin (tähtiä, autoja, sydämiä, kukkia...).

Älä Sörhis ihmettele, jos joku pian haukkuu sinut tms. Tajuatko, että laittamalla linkin sivuusi, jokainen voi halutessaan katsoa jokaisen kuvan mitä siellä on sinusta ja pojastasi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä Sörhis ihmettele, jos joku pian haukkuu sinut tms. Tajuatko, että laittamalla linkin sivuusi, jokainen voi halutessaan katsoa jokaisen kuvan mitä siellä on sinusta ja pojastasi.

Ai hemmetti, se meni taas niin :/ . Kun Galtsusta saa linkitettyä myös niin, että ei näe kuin sen kyseisen kuvan... en sitten osannutkaan.

Valaja, vau :)! Ei meil olla lähelläkään tuota tasoa vielä - vaikka kieltämättä olen nykyisestäkin tasosta sikäli ylpeä, että vuoden alussa sälli piirsi vielä lähinnä suttua. Kehitys on ollut uskomattoman nopeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Valaja, vau :)! Ei meil olla lähelläkään tuota tasoa vielä - vaikka kieltämättä olen nykyisestäkin tasosta sikäli ylpeä, että vuoden alussa sälli piirsi vielä lähinnä suttua. Kehitys on ollut uskomattoman nopeaa.

Tuo on 3,5-vuotiaan tekemä. Se piirtää tosi hyvin ja paljon.

Poika 3v7kk ja piirtäminen ei kiinnosta. Piirtää just ja just kasvot.
Leikkaa kyllä saksilla, liimailee ja jopa ompelee :D

Mä en myöskään osaa piirtää eikä pahemmin kiinnostakaan. Silti tykkään käsitöistä ja käsillä tekemisestä.

Yhteistyössä