Onko tämä nyt korvatulehdusta vai mitä?

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
Toinen korva on ollut pikkuisen kuuro ja monena päivänä se on yhtäkkiä alkanut tinnitää (useamman kerran päivässä). Tinnitus on kuitenkin loppunut aina yhtä nopeasti kuin se on alkanutkin.

Tänään korvaa alkoi särkeä, kun vaihtelin asentoa (kyykystä ylös ja taas alas) tai kääntelin päätä. Ja nyt se särkee vähän koko ajan :| Päässäkin on kumma olo, niin kuin vähän huippaisi. Mikä mulla nyt on? :mad:

Siis mullahan on usein korvatulehduksia, silloin kun on just tota poskiontelotulehdusta tai muuta. Mutta ihan näillä oireilla ei ole ennen alkanut. Tinnitusta ei ole ollut aiemmin eikä tällaista särkyä, joka liittyy muun kropan liikkeisiin.

Tai sitten sun poskiontelot on vielä tukossa ja näin ollen siis korvakin on tukossa. Tätä mä veikkaan. Et muuten Turussa tai lähitienoolla satu asumaan.... Mä voin tulla sun kanssa tohon Terveystaloon korvalääkärille pitämään kädestä kiinni.... Olin pojan kanssa siellä perjantaina ja meinasin liukastua tuolilta lattialle kun oli niin hvyännäköinen lääkäri!!! :p

Et muuten Turussa tai lähitienoolla satu asumaan.... Mä voin tulla sun kanssa tohon Terveystaloon korvalääkärille pitämään kädestä kiinni.... Olin pojan kanssa siellä perjantaina ja meinasin liukastua tuolilta lattialle kun oli niin hvyännäköinen lääkäri!!! :p

En harmikseni asu Turussa :xmas: Ajatus kyllä kummasti piristi mieltä :D

Viimeksi muokattu:
Asiasta kukkaruukkuun, mutta kun nyt sain teidän huomion niin toinenkin kysymys: Voiko poskiontelo- korva- jne. tulehdukset vetää kunnon sen verran maihin ettei oikein jaksa mitään, vaikkei ole kuumetta? Mä olen ihan hulluuden partaalla pian, kun en tahdo jaksa tehdä mitään ja kuvittelen mulla olevan koko ajan vaan pahemman luokan lorvikatarri :ashamed:

Yhteistyössä