Onko tämä nyt ihan oikein? Miehen veli osti omakotitalon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Irina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai aloittaja ole tosissaan? Kai nyt omilla rahoillaan saa ostaa mitä tahtoo! Eipä ole tullut mieleeni että en voisi ostaa sitä taikka tätä kun joku voi siitä mielensä pahoittaa.

Kannattiko tehä niitä lapsia niin monta jos noin paljon harmittaa ettei ole varaa asua tilavasti.

Voi itku. Mun miehen veljen vaimo (ja kaipa se velikin) on yhtä kateellisia kaikesta. Itse eivät halua mitään sen eteen tehdä, että saisivat niitä asioita mitä muilta kadehtivat mutta jaksavat märistä, kiukutella ja puhua paskaa. Ap on taatusti jotain sukua mun miehen veljen vaimolle.

enpä ole tajunnut asiaa noin miettiä, mutta kun nyt tuli puheeksi niin ymmärrän minäkin kuinka väärinkohdeltu olen...mulla ja kahdella tyttärellä vaan rivarikolmio,mahutaan just ja just..mun isä kuoli vuosi sitte, ja äiti jäi asumaan niiden lähes 200 neliöistä omakotitaloa YKSIN.ei ees kissaa sillä.
Siis daa...se talohan kuuluis ihan selkeesti ANTAA mulle,ku onhan mulla ne lapsetkin.Ai nii, ja koiraki meillä on !! Nousen tästä kyllä kapinaan!!