Onko tämä normaali 5-vuotias?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amme

Vieras
Ei jaksa keskittyä kahdenkeskisiin leikkeihin, mutta riehuu ja leikkii erilaisia taisteluita mielellään. Mielellään katsoisi aina videoita. Aina pitäisi olla uusia leluja tai muita virikkeitä, kyllästyy tosi nopeasti. Vieraisilla ollessakin "tahtoo" aina jotain "mä tahon tatuoinnin, mä tahon purkkaa, mulla on nälkä". Ja ruokaa tahtoo vaikka olisi juuri syönyt kotonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja amme:
Ei jaksa keskittyä kahdenkeskisiin leikkeihin, mutta riehuu ja leikkii erilaisia taisteluita mielellään. Mielellään katsoisi aina videoita. Aina pitäisi olla uusia leluja tai muita virikkeitä, kyllästyy tosi nopeasti. Vieraisilla ollessakin "tahtoo" aina jotain "mä tahon tatuoinnin, mä tahon purkkaa, mulla on nälkä". Ja ruokaa tahtoo vaikka olisi juuri syönyt kotonaan.

Keskittyykö isommassa porukassa sit esim. pelaamaan tai kuuntelemaan kirjaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja amme:

Keskittyykö isommassa porukassa sit esim. pelaamaan tai kuuntelemaan kirjaa?

No keskittyy pelaamaan, mutta aina pitäisi olla kauheasti äksöniä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ihan normaali turtleseilla kasvatettu lapsi, tv pois ja normaaleja arkirutiineja, peleineen ja leikkeineen tilalle.

Ei välttämättä. Kuulostaa hyvin paljolti meidän 5.5 ja 7vuotiailta pojilta. Elämä pitää olla liikunnallista ja aktiivista, ei kaikki tykkää nysvätä paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ihan normaali turtleseilla kasvatettu lapsi, tv pois ja normaaleja arkirutiineja, peleineen ja leikkeineen tilalle.

Ei välttämättä. Kuulostaa hyvin paljolti meidän 5.5 ja 7vuotiailta pojilta. Elämä pitää olla liikunnallista ja aktiivista, ei kaikki tykkää nysvätä paikallaan.

Ei niin, enkä sitä tarkoittanutkaan että paikoillaan pitäisi olla, mutta jos leikit painottuu lähinnä taisteluihin tms. olisin jo huolissani.

Yhteistyössä