Onko tämä mies kiinnostunut musta, rehellisiä mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mussukka harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mussukka harmaana

Vieras
Vuoden ollut säätöä ja vääntöä, viimein sanoin viikko sitten miehelle melko suoraan että olen kiinnostunut ja jätin sen miettimään asiaa.
No, tänään nähtiin kunnolla töissä ekaa kertaa sen jälkeen. Mies oli siinä työkaverien kanssa ja pyysin yhtä osaa häneltä.
Hän pyys mua mukaansa varastoon hakemaan sitä. En mä siellä mitään oikeest tehnyt mukana. Kumpikaan ei sanonut mitään, ei tehnyt mitään.

MIKÄ OLI HOMMAN NIMI??

Mitähän mun olis pitänyt siellä varastossa tehdä? Tuijottelin lähinnä nyt seiniä.

Mitäköhän ne työkaveritkin meinas kun lähdettiin siitä, sano vaan et tuus mun mukaan, mä menin kun joku lammas :O

Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
Mitähän mun olis pitänyt siellä varastossa tehdä? Tuijottelin lähinnä nyt seiniä.

Mitäköhän ne työkaveritkin meinas kun lähdettiin siitä, sano vaan et tuus mun mukaan, mä menin kun joku lammas :O

Seimien tuijottelu on hyva.

Ja luoja mä voin ihan pahoin, siis fyysisesti kun mun niin teki mieli koskea, mennä lähelle, suudella..

ootte kyl molemmat tosi reppanoita. :( pyydä se ukko baariin ja vedätte perseet, kyllä se juttu siitä alkaa luistaa.

Oisko se tosi ujo? Lyö ens kerralla lappu kouraan jossa lukee "rasti ruutuun kiinnostaako ?joo ?ei" ja sano että kun en mä susta muuten ota selvää! :D Kai se vuoden säätö jo riittää että asiasta vois tosiaankin päästä selvyyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja luoja mä voin ihan pahoin, siis fyysisesti kun mun niin teki mieli koskea, mennä lähelle, suudella..

ootte kyl molemmat tosi reppanoita. :( pyydä se ukko baariin ja vedätte perseet, kyllä se juttu siitä alkaa luistaa.

Ollaan varmaan. Sais tuo pyytää minut vuorollaan, mielestäni mä olen jo ottanut ensimmäisen askeleen.

Ollaan varmaan. Sais tuo pyytää minut vuorollaan, mielestäni mä olen jo ottanut ensimmäisen askeleen.

Mielestäsi olet, melko suoraan...

Niin, miten sä sille olet sen kiinnostuksesi ilmaissut? Ja teitkö selväksi, että nyt odotat hänen siirtoaan?

Yhteistyössä