K
"K.K"
Vieras
Ajattelin kysyä teidän mielipidettä tähän asiaan että onkohan tää mies nyt normaali vai kenties skitso. Mulla on ystävä kenen kanssa ollaan tunnettu aina. Nyt tämä kaveri on 5 kuulla raskaana ja riitelee vähänväliä miehensä kanssa lie mistä asioista. Nainen kuuntelee kuinka huo*ra, kusipää ja pas*ka ihminen on. Toki riidassa aina kaksi henkilöä mutta muutenkin raskaana olevalla herkät ajat niin mies heittää löylyä lisää.... No mä taas kuuntelin tän kaverini itkukertomuksia että ero tulee (eron pitänyt tulla ainakin 5x).. Ja tottakai lohdutin kaveriani että hän ansaitsee olla onnellinen eikä kuunella jatkuvaa huorittelua tai riitaa riidan perään sekä minä olen aina tukena asioissa ja hoidan kummitädin tehtävät.. Ja kerroin näkemykseni että joskus on parempi olla erillään kuin yhdessä jos on jatkuvaa riitaa.
No, pian sen jälkeen sain tältä hänen mieheltään (oli lukenut ystäväni facebookia) viestin kuinka hän on kyllästynyt kun olen kolmantena pyöränä ja kuvittelen tietävänsä kaiken heidän suhteesta ja kuinka olen tämän miehen silmissä kasa paskaa nykyään, jos hän saisi päättää minusta ei koskaan tulisi hänen lapsensa kummia ja tulee opettamaan tälle lapselle kuinka ämmä kummisi yritti hajottaa vanhempien välit. Sekä tottakai, tämä mies kertoi vihaavansa minua lopun elämäänsä yms.
Yhtäkkiä mä joka koitin olla hyvä ystävä joka lohduttaa kaveriaan kertomalla että haluan hänen parastaan, on kasa paskaa joka koittaa hajottaa välit? Minä jos joku olen koittanut avuttaa heidän suhdetta tavalla ja toisella. Jeah hyvä fiilis!
No, pian sen jälkeen sain tältä hänen mieheltään (oli lukenut ystäväni facebookia) viestin kuinka hän on kyllästynyt kun olen kolmantena pyöränä ja kuvittelen tietävänsä kaiken heidän suhteesta ja kuinka olen tämän miehen silmissä kasa paskaa nykyään, jos hän saisi päättää minusta ei koskaan tulisi hänen lapsensa kummia ja tulee opettamaan tälle lapselle kuinka ämmä kummisi yritti hajottaa vanhempien välit. Sekä tottakai, tämä mies kertoi vihaavansa minua lopun elämäänsä yms.
Yhtäkkiä mä joka koitin olla hyvä ystävä joka lohduttaa kaveriaan kertomalla että haluan hänen parastaan, on kasa paskaa joka koittaa hajottaa välit? Minä jos joku olen koittanut avuttaa heidän suhdetta tavalla ja toisella. Jeah hyvä fiilis!