Onko tämä masennusta vai jotain muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Erin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Erin"

Vieras
Minua on itkettänyt viime aikoina viime vuonna saatu keskenmeno,joka tulee koko ajan mieleeni silloisen exän kanssa joka on syyttänyt mua siitä keskenmenosta.
Ex on todella mustasukkainen hän saattaa seurailla minua milloin missäkin ja on uhkaillut ja tehnyt fyysistä väkivaltaa minulle eli nykyisin näen painajaisia että hän seisoo sängyn vieressä puukko kädessä ja aikoo tappaa minut.
Viime aikoina olen laihtunut todella paljon en syö päivän aikana kuin aamukahvin ja todella pienen lounaan tai yhden leivän koska minulla ei ole tällä hetkellä ruokahalua tunnen itseni koko ajan rumaksi ja lihavaksi vaikka en taida olla.
Itken melkeen joka ilta,koska rakastin todella tätä ex ennen kuin hänestä tuli tuollainen minua kohtaan ja tuntuu välillä että helpompi tappaa itsensä.
Kukaan ei ole huomannut minusta tai sanonut että olen laihtunut,kerran töissä työtoverini ihmetteli kun en ikinä syö mitään töissä vaikka minulla näkyy solisluut todella selvästi ja paino tippunut aika paljon.Tämä ei ole provo,joten kiitos vastanneille jo.
Mistä minun pitäisi kysyä apua ongelmiini vai soittaa jonnekkin auttavalle linjalle?

Kyllä voi olla kyse masennuksesta tai myös ahdistuksesta. Jos paikkakunnallasi on mielenterveystoimisto, niin ainakin sieltä voisi saada apua tai sitten terveyskeskuksesta lääkäriltä.

Eiköhän jonkinlainen ammattiapu olisi nyt paikallaan. Mitä jos kävisit työpaikkalääkärille juttelemassa ja sitten sieltä ohjaisivat oikeaan paikkaan. Varmaan helpottaisi jo sekin, jos saisit ihan oikealle ihmiselle jutella. Joskus läheiset eivät ole paras vaihtoehto.

Yhteistyössä