Onko tämä liivimekko (Bamse) ok vielä ekaluokkalaiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pop"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten niin vauvamainen? Teini vaatteetko sitä ekaluokkalaiselle pitää olla? Meillä ekaluokkailainen käyttää 110cm vaatteita. Niissä on onneksi vielä lapsille sopivia.

Kun koot loppuvat 110/116 viittaa, että mekko on suunniteltu pienemmille kuin ekaluokkalaiselle. Itselläni vanhin tyttö 5v, joten vaikea on sanoa, minkälaisia vaatteita 1lk tytöt käyttävät. Poikani ainakin ekaluokkalaisena ei olisi noin lapsellisia suostunut käyttämään. Jos lapsi tykkää niin mikä siinä, ja voihan mekkoa käyttää jossain muualla kuin koulussa, jos tuntuu, että on liian lapsellinen sinne.

Vauvamainen?!?!? Teinivaatteitako pitäis ekaluokkalaisen käyttää??? Aivan älyttömiä kommentteja. Ja ap:lle, kyllä, ihana mekko on :) Mun eskarilainen tykkäis taatusti ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja lökajsljs;24524215:
Vauvamainen?!?!? Teinivaatteitako pitäis ekaluokkalaisen käyttää??? Aivan älyttömiä kommentteja. Ja ap:lle, kyllä, ihana mekko on :) Mun eskarilainen tykkäis taatusti ainakin.

Kyse ei ole siitä, ettenkö itse pukisi tyttöä vauvamaisiin vaatteisiin, vaan siiitä, että ainakin poikani on ekaluokkalaisina alkaneet "syrjimään" "lapsellisia" kuvia. Jotenkin se koulun aloittainen on vain saanut heidät haluamaan isojen poikien vaatteet. Eikä noi teinipojatkaan sen kummempia pidä. Tietty ekaluokkalaisena käytetyt toppahaalarit on jääneet, mutta samanlaisia huppareita ja farkkuja käyttävät edelleen.

Minusta tuo on pienempien lasten mekko, ei enää koululaisten.

Ei, ekaluokkalaisen ei kuulu pukeutua teinivaatteisiin, mutta onhan vaihtoehtona ihan ekaluokkalaisen ikäiselle sopiviakin vaatteita - ei kai vaihtoehdot ole teinivaatteet tai vauvamaiset vaatteet?

Yhteistyössä