M
mä
Vieras
http://www.lumingerie.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=hourglass34
Mistä itse ostat vastaavat ja mitä maksaa?
Mistä itse ostat vastaavat ja mitä maksaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kallis:Mä ostin noin puolitoistavuotta sitten Anttilasta, ja maksoi n.25 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:korsetit on kivoja mutta kertokaas hyvàt ystàvàt, miten saatte ne nàppàràsti kiinni? siis puhun sellaisista joissa hakaset takana
Alkuperäinen kirjoittaja kallis:Mä ostin noin puolitoistavuotta sitten Anttilasta, ja maksoi n.25 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:tuolla tehdään, siis käytetäänkö sitä siksi että näyttäisi laihemmalta vai onko se vaan pukeutumisjuttu?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:korsetit on kivoja mutta kertokaas hyvàt ystàvàt, miten saatte ne nàppàràsti kiinni? siis puhun sellaisista joissa hakaset takana
No joo, jos on pienten lasten yh, niin ehkä vois olla vaikeuksia, mut mä ajattelen niin, että yh:lla on ystäviä enemmän kuin perheellisillä isompien lasten äideillä, joten aina on varakädet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no oottako te niin turhamaisia että tommosia käytätte? Eiks se oo epämukava? Ei kait se automaattisesti tarkoita että vyötärö menee jos on lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no oottako te niin turhamaisia että tommosia käytätte? Eiks se oo epämukava? Ei kait se automaattisesti tarkoita että vyötärö menee jos on lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja kallis:No mun anttilan korsetissa on kyllä luut, joita 8 kpl. Että pysyy kyllä siinä missä pitääkin ja on ihan napakka.