Onko tämä jotain 30v kriisiä vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Tuntuu hurjalta ajatella, että täytän jo nyt talvella 30v. En voisi millään uskoa.

Näytähän esim; vielä (omasta mielestäni) ihan penskalta tai ainakin vasta 20v ikäiseltä.

Koen, etten vielä ole elämässäkään kovin kummoisia saanut aikaiseksi. Suurin saavutukseni on tähän mennessä ollut oma lapsi.

Töitäkään en ole vielä kummoisemmin tehnyt.

Ja tällä hetkellä opiskelen jo kolmatta kertaa, kun en muutakaan keksinyt, eikä voi kotona pelkästään maleksia.

Tuntuu, että muut ovat paljon pontevamman oloisia tämän ikäisenä ja lisäksi näyttävätkin aikuisemman näköiseltä mitä minä.

Jep, toi on just sitä kriisiä. =)

Hyvinhän sulla tuntuu menevän, kun ainakin mietit näitä asioita ja tosiaan teet jotain, etkä vain "maleksi kotona". Älä vertaa itseäsi muihin, vaan ole ylpeänä oma itsesi. Jos haluat saavuttaa jotain, tee suunnitelma ja toteuta se!

Nooh älähän kirvestä kaivoon heita!

Itse täytän tässä kuussa 30v. Mulla ei ole lapsia, vaikka on miehen kanssa kuinka yritetty. Töissä olen, vakituisessa virassa, vuositulot 50 000e. Mulla on kolme ammattia. Koti on, ja auto, sekä harrastuksia. Mutta enpä silti ole kamalasti omasta mielestäni saavuttanut.

Silmien alla on pussit joo- valvotuista työ-öistä. Mutta kyllä tää tästä, me ollaan molemmat kelpo kansalaisia. Kukin omalla tahollamme.

minä olen 31v. 2 lasta. kotiäiti. ei suurta työhistoriaa. paniikkihäiriötä ja huono itsetunto. että semmottii....ei kamalan mieltä ylentävää kun tarkemmon mietin mutta eteenpäin on silti mentävä....

Yhteistyössä