Onko tämä ihastumista vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenna"

Vieras
Olen vasta eronnut lapseni isästä, jonka kanssa olimme yhdessä teini-iästä saakka. Rakkaus vain kuoli. Nyt olen tavannut miehen, joka ei lainkaan ole sellainen mies, jonka kanssa voisin kuvitella eläväni perheenä, mutta en tiedä miksi mies on kokoajan mielessäni. Olenko ihastunut, rakastunut, hullaantunut vai yksinkertaisesti vain onko miehestä tullut pakkomielle, koska olen vasta jäänyt yksin ja pelkään jääväni yksin kokonloppuiäksi.

Mitä on ihastuminen tai hullaantuminen? Voiko nainen ihastua mieheen, joka ei edes ole sellainen jonka haluaisi? Voiko yli kolmekymppinen nainen löytää itselleen enään täydellistä kumppania? Täydellisethän on jo viety.

Ihastunut veikkaan. :) Tekee ihan hyvää sinulle, saat uusia tuulia elämään. Yleensä tällainen on ns. laastarisuhde jos suhteeksi asti etenee. Mutta nauti tunteesta, tekee hyvää. Kyllä se oikea tulee sitten kun aika on.

[QUOTE="jenna";28212533]Kuulostaa tutulle, mutta mitä tämä on ja miten se menee ohi?[/QUOTE]

Otat sen varhaiseksi kesäkissaksi itsellesi ja katsot lähteekö tunne vai voiko siitä tulla jotain pysyvämpää. Tai sitten voit vielä hakeutua pääsiäiseksi luostariin rauhoittumaan ja mietiskelemään.

Älä lähde mihinkään juttuihin vielä,satutat vaan itsesi. Olosi johtunee vain siitä että olet jäänyt yksin ja on pakonomainenn tarve näyttää että kyllä minä kelpaan vielä. Katsele ja kuuntele ympärillesi mutta älä aloita mitään.Oikeesti. Itse kun erosin ihastuin jatkuvasti kaikkiin jotka vain ystävällisyyttään olivat kohteliaita tai vastaavasti halusivat vain pildeä mutta kummassakin sama lopputulos,satuttaa vaan itsensä.

[QUOTE="vieras";28212614]Älä lähde mihinkään juttuihin vielä,satutat vaan itsesi. Olosi johtunee vain siitä että olet jäänyt yksin ja on pakonomainenn tarve näyttää että kyllä minä kelpaan vielä. Katsele ja kuuntele ympärillesi mutta älä aloita mitään.Oikeesti. Itse kun erosin ihastuin jatkuvasti kaikkiin jotka vain ystävällisyyttään olivat kohteliaita tai vastaavasti halusivat vain pildeä mutta kummassakin sama lopputulos,satuttaa vaan itsensä.[/QUOTE]

Tätä minäkin pelkään. Mutta toisaalta, hän ei ole kuitenkaan se täydellinen, niin satutanko itseäni kuitenkaan, jos pidän vain hauskaaa hänen kanssaan.

[QUOTE="jenna";28212644]Tätä minäkin pelkään. Mutta toisaalta, hän ei ole kuitenkaan se täydellinen, niin satutanko itseäni kuitenkaan, jos pidän vain hauskaaa hänen kanssaan.[/QUOTE]

Itsehän se loppujen lopuksi parhaiten tiedät mutta sinuna en lähtisi mihinkään vielä.Kyllä sitä ehtii vielä ihastua useampaan kertaan.ja todennäköisesti mies lukee sinusta että olet vailla kosketusta ja hellyyttä ehkä jopa suhdetta joten näkee tilaisuutensa hyväksikäyttää. Tietysti jos suoraan puhutte asiasta ja niiden oikeilla nimillä niin...mutta sinuna olisin kuitenkin varovainen.

[QUOTE="vieras";28212614]Älä lähde mihinkään juttuihin vielä,satutat vaan itsesi. Olosi johtunee vain siitä että olet jäänyt yksin ja on pakonomainenn tarve näyttää että kyllä minä kelpaan vielä. Katsele ja kuuntele ympärillesi mutta älä aloita mitään.Oikeesti. Itse kun erosin ihastuin jatkuvasti kaikkiin jotka vain ystävällisyyttään olivat kohteliaita tai vastaavasti halusivat vain pildeä mutta kummassakin sama lopputulos,satuttaa vaan itsensä.[/QUOTE]

Kyllähän kaikissa sellaisissa jutuissa, jotka sitten lopulta epäonnistuvat, satuttaa itseään jollakin tasolla. Kuitenkin ainoa tapa, jolla voi jotain voittaa, on olla pelkäämättä (liikaa.)

Kyllähän kaikissa sellaisissa jutuissa, jotka sitten lopulta epäonnistuvat, satuttaa itseään jollakin tasolla. Kuitenkin ainoa tapa, jolla voi jotain voittaa, on olla pelkäämättä (liikaa.)

Totta mutta ap:n tapauksessa ap on vasta eronnut ja näinollen olisi parempi vaan olla itsekseen ja selvitellä tunteensa ja ajatuksensa ennkuin ryhtyy uudelleen satuttamaan silloin se vasta kauhealta tuntuu kun tulee taas hylkyä silloin rupeaa jo hajoamaan oma pääkoppa.