Onko tämä hintansa veroinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllähän noilla lapset tykkää leikkiä. vielä isompiakin ois tarjolla http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=648123&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3110000&compartmentId=3111400&categoryId=3130971, kaverin muksulla on toi ja se on aikas kiva.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=648123&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=3173912&categoryId=3174424

Tämä olisi toinen vaihtoehto

Eikö kukaan osaa sanoa mitään mielipidettä, ei viitsisi ostaa jos on ihan turhia kapistuksia ja hajoaa helposti. Lapset kyllä tykkäävät autoista ihan älyttömästi, joten jotain autoihin liittyvää pitäisi keksiä.

Kyllä mä parkkitaloissa suosin laadukasta merkkiä. Halpisparkkikset ovat usein kovaa kopisevaa muovia, joka räsähtää rikki helposti. Tuon kuvan parkkitalon kaltainen pehmeämpi muovi on joustavampaa, eikä talo ole säpäleinä alle vuodessa. Tosin tuollaista hintaa en kyllä maksaisi oikeastaan mistään lelusta, mut alesta voisin ostaa.

[QUOTE="jenni";27350054]Kyllä mä parkkitaloissa suosin laadukasta merkkiä. Halpisparkkikset ovat usein kovaa kopisevaa muovia, joka räsähtää rikki helposti. Tuon kuvan parkkitalon kaltainen pehmeämpi muovi on joustavampaa, eikä talo ole säpäleinä alle vuodessa. Tosin tuollaista hintaa en kyllä maksaisi oikeastaan mistään lelusta, mut alesta voisin ostaa.[/QUOTE]

Joululahjaksi tai synttärilahjaksi tuota ajattelin ja tuo siis jäisi ainoaksi lahjaksi, juurikin hintansa vuoksi. Jotain halvempaa muovista katselin kanssa, mutta se vaikutti ihan rimpulalta ja ihan varmasti hajoaisi noiden riiviöiden käsissä heti :) Livenä en noista kumpaakaan ole koskaan nähnyt ja täällä Anttilassa, siis tossa lähimmässä, ei ainakaan ole.

[QUOTE="vieras";27350060]Sinä joka maksat auton pesusta yli 100€. :laugh:[/QUOTE]niin? kuka on sanonut että olen maksanut autonpesusta yli 100e? en minä ainakaan, pesen ihan itse autoni ja vahaan. se on mukavaa ajankulua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meillä on joku toinen Fisher Pricen parkkitalo, ostettiin viime jouluna 1-vuotiaalle ja tänä jouluna parkkitalon omistaja on siis just ja just 2-vuotias. Ei ole kovin paljon leikkinyt sillä, lähinnä vain jos toinen vanhemmista menee laittamaan siihen autoja niin saattaa kiinnostua. On se joskus tainnut kerätä parkkitalon täyteen little people hahmoja, ja on myös käyttänyt sitä korokkeena että on päässyt kiipeämään luvattomiin paikkoihin :D

Nuo fisher pricen little people- hahmot on meillä ihan hitti ja samoin niiden isommat oheissälät (maatila, laiva, bussi), mutta parkkitalo ei ole valitettavasti oikein saanut suosiota. On kyllä ollut kestävä. Ehkä lapsi innostuu siitä enemmän isompana, nyt ei muutenkaan välitä oikein autoista, vaan on kiinnostunut kaikista eläimistä ja muista hahmoista ja leikkii niillä.

Meillä on vastaava ilman tuota viimeistä kieppiä alhaalla. Meillä poika sai sen 3 v lahjaksi kummeilta. Kovasti on siitä tykännyt. Myös silloin 1v pikkuveli piti siitä ja pitää edelleen 2 vuotiaana. Ainakin meidän parkkitalo on ollut kestävä. Meillä on vanhimmalle ostettu aikoinaan waderin parkkitalo. Se on kans ollut kestävä. Kestänyt hyvin jo viisi vuotta ja kolmen pojan leikit.

Yhteistyössä