Marimekko klassikko olkalaukku? onko kehujen veroinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23364213]mies lupasi ostaa minulle tuon kauan haaveilemani laukun, mutta ostaisiko sitä sitten mustan vai valkoisen? ja onko laukku kehujen veroinen?[/QUOTE]

Mistäs meinasit saada valkoisen, jota ei enää valmisteta?

Ja toisekseen, se ei ole kauaa valkoinen. Muuten huippu-laukku!

[QUOTE="vieras";23364213]mies lupasi ostaa minulle tuon kauan haaveilemani laukun, mutta ostaisiko sitä sitten mustan vai valkoisen? ja onko laukku kehujen veroinen?[/QUOTE]

Musta on helpompi väri, tosin se mustakin kuluu ja haalistuu ajan myötä. Mulla on toi Marimekon olkalaukku mustan värisenä jostain 90-luvun lopusta, tykkään siitä, mutta se vetoketjun puuttuminen siinä harmittaa, että miten pitää lompsaa ja kännykkää turvallisesti

[QUOTE="mä";23364247]Mistäs meinasit saada valkoisen, jota ei enää valmisteta?

Ja toisekseen, se ei ole kauaa valkoinen. Muuten huippu-laukku![/QUOTE]

Aijjaa, en tiennyt. Huutonetissä vaan bongasin valkoisenkin mutta omani päätin jo ostaa uutena kaupasta. Noh, musta sitten!

[QUOTE="Marimekko";23364289]Musta on helpompi väri, tosin se mustakin kuluu ja haalistuu ajan myötä. Mulla on toi Marimekon olkalaukku mustan värisenä jostain 90-luvun lopusta, tykkään siitä, mutta se vetoketjun puuttuminen siinä harmittaa, että miten pitää lompsaa ja kännykkää turvallisesti[/QUOTE]

Muakin harmittaa toi vetoketjun puuttuminen. Mulla oli joskus vähän vastaavan tyyppinen laukku Seppälästä. Siinä oli vetoketjulliset sekä ne etutaskut, että se iso tasku. Oli kyllä paljon toimivampi ratkaisu. Harmi, ettei laatu sitten ollutkaan niin hyvää. :(

Muuten oon kyllä ollut erittäin tyytyväinen tohon mun laukkuun. Se on siistin näköinen ja käy sekä hameen, että housujen kanssa ja kun väri on musta, niin ei näy likakaan niin hyvin. Saisivat tehdä siitä vielä vähän isomman versionkin, niin sais kunnolla kansion yms. koulutarvikkeet mahtumaan.

Suosittelen lämpimästi!

Yhteistyössä