Auttakaa ensikertalaista: Onko Reimatec-haalari hintansa veroinen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Eli aiemmin meillä ei reimatecciä ole ollut kuin käytettynä (jo kulahtaneena), mutta nyt haluaisin ostaa pojalleni sen ihanan raidallisen baby-mallisen reimatec-välikausihaalarin. hinta oli 89?.

KAIKKI REIMATECIN KÄYTTÄJÄT: KANNATTAAKO OSTAA UUTENA? ONKO HINTANSA VÄÄRTI? Tuossa sovittelin, niin mahtuisi pojalle vielä syksylläkin ja mahdollisesti jopa ensi keväänäkin..

mä harkitsin tuota pukua myös meille, mut meille tuli sitten se turkoosi minitec-puku.
Siis tämä http://www.reima.fi/images/uploads/products/main/10073_Lunaria_626_web.png

No, en ole huomannut eroa Reimatecin ja SuperRemun välillä. Me yritetään ostaa laadukkaita, koska meillä kaksi tyttöä, joten haalaria käytetään vähintään kaksi vuotta, yleensä kauemmin. Muista merkeistä en tiedä.

Tuosta SuperRemusta mulla ei ole kokemuksia ollenkaan. Meillä on yleensä ollut Lassien pukuja, joihin on oltu ihan tyytyväisiä. Mutta nyt tosiaan tuo kuosi miellyttäisi silmää :)

Lisää kokemuksia/kommentteja!

mä ostin kans ekan reimateckkini pojalle ikää silloin reilu 2v ja kuukaudessa polvet karheet ja naarmuilla ja takissa reikä. ja kaikki tämä lumella. sillon taisin tehdä aloituksenkin asiasta johon kertyi paljon peesejä ja paljon niitä joilla tavara priimaa vuodesta toiseen :D

esim ysvillä samanlaisessa ketjussa ei ole kuin yksi tai kaksi kommenttia joilla puku pysynyt hyvänä edes yhden kauden. ja vastauksia on kuitenkin tullut..
eli itse en osta enää uutena ainakaan..

Yhteistyössä