Onko tämä haamuplussa? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anskulinini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ööö... oudon näköinen testi mulle mutta ei tuo miltään haamulta näytä jos siihen ei mitään pitäis tulla jos ei raskaana.. Ihan selvähän tuo mun mielestä on :)

Kiitos onnitteluista! En ihan vielä uskalla kunnolla iloita, mutta pikkukakkonen olisi todella tervetullut lisäys perheeseemme :) <3 Täytyy testailla loppuviikosta/ ensiviikolla uudemman kerran..

Mikä tuollainen testi on? Toinen viiva siis pikkuruudussa on ainakin selvä ja sitten tuo poikittainen viiva tuossa isossa ikkunassa. Pystyssä on siinä vielä ohut hento viiva. Miten tuon testin kuuluu näyttää jos + tai -

Ja testi on clearblue, olen kyllä lukenut että näyttäisivät turhankin usein haamuja, mutta aikaisemmin kun olen testannut niin tullut kyllä selkeää negaa..Ja molemmat viivat ilmestyivät samantien.

[QUOTE="vieras";25614306]No en kyllä tuossa kuvassa nää pystysuoraa viivaa (eikös tohon tule +, jos raskaana?).
Eli mun mielestä nega.[/QUOTE]

Lukeeko Anskuliini aapee siinä että pitäis tulla plus merkki vai viiva?

Eli isompaan ruutuun kuuluu tulla plussa, jossa näkyy tumma poikittainen viiva ja haalean vaalea pystyviiva, josta siis en tiedä onko plussa vai ei.. toinen pienempi ruutu on vain varmistusruutu, onko testi toiminut.. :)

mua hämää tässä se että jos menkat pitäisi alkaa 18.2, niin siihen on 1.5 viikkoa. eli ovis olisi pitänyt olla just eikä mikään raskaustesti pitäisi näyttää niin aikasta plussaa. jos taas raskaus pidemmällä niin pitäisi olla vahvempi viiva. joten veikkaisin että se on rikki.

onks tossa liian aikasin testaamisessa joku järki? että pääsee arvuuttelemaan ja kääntelemään tikkua valoa vasten ja tihrustelemaan? kun mä en vaan tajua, kun testaa kun menkat on myöhässä päivänkin niin aamupissasta tulee jo ihan kunnon viiva.

ja samannäkösen oon saanu samalla testillä, enkä ollut raskaana, menkat vaan oli sen päivän myöhässä.

[QUOTE="trolli";25614407]onks tossa liian aikasin testaamisessa joku järki? että pääsee arvuuttelemaan ja kääntelemään tikkua valoa vasten ja tihrustelemaan? kun mä en vaan tajua, kun testaa kun menkat on myöhässä päivänkin niin aamupissasta tulee jo ihan kunnon viiva.

ja samannäkösen oon saanu samalla testillä, enkä ollut raskaana, menkat vaan oli sen päivän myöhässä.[/QUOTE]

Tottahan tuo on, mutta aikaisemmasta raskaudesta tulos näkyi hyvin aikaisin, joten ajattelin jos nyt näkyisi myös. Eikä tuosta testaamisesta haittaakaan ole, samalla tavalla sitä mahdollista raskautumista tulisi mietittyä vaikka odottaisikin kuukautisten alkuun.. :)

Miksi tehdä testi liian aikaisin ja herätellä mahdollisesti turhia toiveita, kun voisi vaan odottaa siihen, että kuukautiset ovat myöhässä. Jotenkin tuntuu niin älyttömältä. Ymmärrä kyllä ettei malttaisi odottaa, mutta kannattaisi kuitenkin ehkä koittaa kasvattaa niitä hermoja. Hyvin hyvin usein nainen tulee raskaaksi, mutta se menee kesken ns. heti, ja silloin tulee vaan turhia pettymyksiä. Miten aikuinen ihminen voi olla niin malttamaton ettei yhtä viikkoa kestä odotella! Joku tulee varmaan nyt huutelemaan, että älä valita ja jätä lukematta, mutta halusimpa nyt vain sanoa kun näitä "tulkitse testini tulos"-aloituksia on täällä harvase päivä... huoh.

[QUOTE="vieras";25614513]Miksi tehdä testi liian aikaisin ja herätellä mahdollisesti turhia toiveita, kun voisi vaan odottaa siihen, että kuukautiset ovat myöhässä. Jotenkin tuntuu niin älyttömältä. Ymmärrä kyllä ettei malttaisi odottaa, mutta kannattaisi kuitenkin ehkä koittaa kasvattaa niitä hermoja. Hyvin hyvin usein nainen tulee raskaaksi, mutta se menee kesken ns. heti, ja silloin tulee vaan turhia pettymyksiä. Miten aikuinen ihminen voi olla niin malttamaton ettei yhtä viikkoa kestä odotella! Joku tulee varmaan nyt huutelemaan, että älä valita ja jätä lukematta, mutta halusimpa nyt vain sanoa kun näitä "tulkitse testini tulos"-aloituksia on täällä harvase päivä... huoh.[/QUOTE]
Miksei voisi tehdä? Kai nyt aikuinen ihminen ymmärtää aikaisen testaamisen "riskit" ja osaa niihin myös sitten suhtautua. Ei tää mun mielestä niin vakavaa touhua ole mitä eräät antaa ymmärtää...

Uusimmat

Yhteistyössä