onko tämä äp-pakkauksen haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku epäluuloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja reimalassie :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei siinä mikään ongelma olekkaan et myy äp-pakkauksen haalaria.. mut oikeesti mä en tienny et tuo äp-pakkauksen haalari on reiman *nolona* .. etin tytölle isompaa talvihaalaria, mut en ole valmis maksamaan 15? haalarista jonka toinen on ilmaiseksi saanu.

ai reiman?
vai lassien?
vai onko ne sama asia? :D

No sama tehdas ne valmistaa.

Ei siinä mikään ongelma olekkaan et myy äp-pakkauksen haalaria.. mut oikeesti mä en tienny et tuo äp-pakkauksen haalari on reiman *nolona* .. etin tytölle isompaa talvihaalaria, mut en ole valmis maksamaan 15? haalarista jonka toinen on ilmaiseksi saanu.

no sit sun kannattaa kyllä jättää kaikenlainen huutis- tai kirppisostelu väliin. herranen aika, jokuhan on voinu saada vaikka lehjaksi ne tavarat, mitä sä meinaat ostaa..

siis mistä tällaisia tyyppejä löytyy?!?

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
pystyykö tuolla jotenki nätisti vinkkaan myyjälle..

Mitä tahdot vinkata? Ei myyjä valehtele, Lassie valmistaa nuo haalarit ja Lassie siellä haalarissa lukee. Jokainen näkee, että on äitiyspakkauksen haalari, joten missä ongelma? :)

Ja mitä väliä vaikka onkin äitiyspakkauksesta? Hyvä ja toimiva haalari se silti on, tälläkin hetkellä meillä tyttö nukkuu vastaavassa pihalla. =)

luulin aluks et on tullu väärä kuva.. ku oli nuin korkee lähtö hinta! ei sil mitään väliä vaik onki äp-pakkauksesta, mut luulin et on kaupasta ostettu lassie. Jos meil ei olis tuo sama äp-pakkausen haalari ni en olis välttis tienny..

Mistä saat käyttämättömän Lassie haalarin 15 eurolla? Kerro muillekkin!

Lassie haalarin saa uutena 30e, niin siihen nähden tuo ei ole ainakaan halpa hinta... :whistle:

no eikös tuo aika halpa ole, kun tuossa saa haalarin uutena 15 eurolla, sekä kaupan päälle hatun, töppöset ja rukkaset. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sira:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Voi herranen aika. Ja oikein hintavarauskin laitettu ja lähdöksi 15e. Ei ymmärrä ei.

Niin miksi ei? Ilmaiseksiko pitäisi uusi haalari antaa?

Tuon hintaluokan vaatteisiin nyt ei kannata laittaa hintavarauksia, ainakaan jos haluaa myydä tavaransa. Ja niin, en todellakaan ottaisi tuota ilmaiseksikaan, saati 15 eurolla.

Kaikilla ei ole niin mahdoton kiire päästä jostain vaatteesta eroon tai pikkurahan puute. Mutta kyllä monikin varmasti maksaa uudesta toppapuvusta, lakista ja töppösistä, hanskoista yhteensä mielellään ainakin 15 euroa. Jollei äitiyspakkaus kelpaa sinulle, se ei tarkoita sitä etteikö kaikille. Voihan sen äitiyspakkauksen valita myös suoraan rahana tai jättää rahankin ottamatta.
Ja joku voi haluta tehdä niinkin, että haluaisi pakkauksesta vain haalarin, mutta ei muuta. Siispä on kätevää ottaa pakkaus rahana ja ostaa se haalari erikseen.

Tiedän kyllä,että pakkauksen sijaan voi valita rahan. Niin olen tehnyt 3 kertaa. Mitä tuohon pikkurahan puutteeseen tulee, kyseisellä myyjällä tuntuu sitä olevan. Minä en edes viitsisi naputella tuon hintaluokan kohteita myyntiin ja postitella niitä.

No johan on tökeröä täällä alkaa arvostelemaan toisten rahatilannetta :o
Roskiinko kaikki alemman hintaluokan vaatteet pitää kärrätä???? Entä jos kirpputorilla on myytävänä 50 sentin vaatteita, miten joku viitsii niitä sinne kärrätä, taitaa olla pikkurahan puutetta
Mä voisin maksaa äp haalarisetistä tuon 15 euroa, minusta se ei ole paljon käyttämättömästä haalarista.

Ne voi viedä vaikka kierrätyskeskukseen.. Itse vien tuollaiseen vihreään lootaan, joita on markettien pihalla.En tiedä minne ne viedään?

Ne voi viedä vaikka kierrätyskeskukseen.. Itse vien tuollaiseen vihreään lootaan, joita on markettien pihalla.En tiedä minne ne viedään?

Eiköhän se ole jokaisen oma asia mihin vie tai missä myy ja kuinka paljon pyytää.

Eiköhän se ole jokaisen oma asia mihin vie tai missä myy ja kuinka paljon pyytää.

No varmasti. Minähän kerroin mihinkä itse vien.???!!!

Se ei muuten ole mikään äp-pakkaus. Äp on lyhenne äitiyspakkauksesta, joten äp-pakkaus olisi äitiyspakkaus-pakkaus. Niin.

Jos tässä olisi tykkää-nappi, olisin painanut tämän kommentin kohdalla sitä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
tyhmä ei ole se kuka pyytää vaa se kuka maksaa!

niinpä!

noissa on vielä sekin, että meidän tytölle tuo haalari meni vasta 1veenä mutta lakkihan oli niin pieni että meni jo 4kk iässä pieneksi tyyliin. Eli mitoitukset ei noissa ihan fiksusti kohdillaan.

Mitä jos sä vaikka perit talon ja haluat myydä sen. Pitääkö se antaa ilmaiseksi, kun sä et ole siitä maksanut?

Oikeesti äippäpakkaus ei ole ilmainen. Se maksaa 140 euroa. Mä otin sen nyt rahana, kun en halua pakkausta, mutta olisin voinut luopua tuosta 140 eurosta ja "ostaa" sillä sen pakkauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:

Mitä jos sä vaikka perit talon ja haluat myydä sen. Pitääkö se antaa ilmaiseksi, kun sä et ole siitä maksanut?

Oikeesti äippäpakkaus ei ole ilmainen. Se maksaa 140 euroa. Mä otin sen nyt rahana, kun en halua pakkausta, mutta olisin voinut luopua tuosta 140 eurosta ja "ostaa" sillä sen pakkauksen.

Plus paljoko verorahoja siihen on käytetty, joita meistä jokainen maksaisi vähemmän ellei suomessa moisia etuja olisi laisinkaan.

Onko tämä sitten jotenkin asiallisempi / hyväksyttävämpi ilmoitus? En minäkään yli 10? äp-puvusta maksaisi (+ postit päälle )..

http://kaksplus.nettimarkkina.com/aitiyspakkaushaalari-68cm+muut/716239

Miten niin joku on saanut tuon haalarin ilmaiseksi? Siis toki äitiyspakkaukseen on oikeus kaikilla Suomessa asuvilla, kun raskaus on kestänyt tietyn monta viikkoa, mutta pakkauksen sijaan voi valita rahasumman, 140 ?. Mun näkökanta on, että se pakkaus on siis saajalleen täten 140 euron hintainen, eikä ilmainen.

En pidä ä-pakkauksen tuotteiden myymistä pahana, yleensä niitä vaan on vaikeampi saada kaupaksi kuin muita vauvanvaatteita. Mutta jos joku haluaa ostaa, niin siitä vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Onpas vaikeeta:

Miten niin joku on saanut tuon haalarin ilmaiseksi? Siis toki äitiyspakkaukseen on oikeus kaikilla Suomessa asuvilla, kun raskaus on kestänyt tietyn monta viikkoa, mutta pakkauksen sijaan voi valita rahasumman, 140 ?. Mun näkökanta on, että se pakkaus on siis saajalleen täten 140 euron hintainen, eikä ilmainen.

En pidä ä-pakkauksen tuotteiden myymistä pahana, yleensä niitä vaan on vaikeampi saada kaupaksi kuin muita vauvanvaatteita. Mutta jos joku haluaa ostaa, niin siitä vaan!

Meillä ei käytetty noita tavan potkareita lainkaan koska en tykkää niistä. kaverini suorastaan tappelivat niistä. oisivat maksaneet mutta annoin pois kun en tarvinnut. Tosi moni nimenomaan HALUAA äp-vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
pystyykö tuolla jotenki nätisti vinkkaan myyjälle..

Mitä tahdot vinkata? Ei myyjä valehtele, Lassie valmistaa nuo haalarit ja Lassie siellä haalarissa lukee. Jokainen näkee, että on äitiyspakkauksen haalari, joten missä ongelma? :)

Ja mitä väliä vaikka onkin äitiyspakkauksesta? Hyvä ja toimiva haalari se silti on, tälläkin hetkellä meillä tyttö nukkuu vastaavassa pihalla. =)

luulin aluks et on tullu väärä kuva.. ku oli nuin korkee lähtö hinta! ei sil mitään väliä vaik onki äp-pakkauksesta, mut luulin et on kaupasta ostettu lassie. Jos meil ei olis tuo sama äp-pakkausen haalari ni en olis välttis tienny..

Mutta mitä väliä sillä on, mikä sen haalarin alkuperä on?

Hinta, kuva ja tiedot haalarista pitää paikkaansa ja jos siitä tykkää, sen huutaa ja haluaa, ei kai se mieli muutu siksi, että onkin peräisin äitiyspakkauksesta? :o Eihän siinä mikään itse haalaria koskeva tieto muutu, miksi haalari olisi jotenkin parempi, jos ois marketista ostettu?

Yhteistyössä