onko tämä äp-pakkauksen haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku epäluuloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei siinä mikään ongelma olekkaan et myy äp-pakkauksen haalaria.. mut oikeesti mä en tienny et tuo äp-pakkauksen haalari on reiman *nolona* .. etin tytölle isompaa talvihaalaria, mut en ole valmis maksamaan 15? haalarista jonka toinen on ilmaiseksi saanu.

Eihän se ole ilmaiseksi saatu. Vaan saatu äitiysavustuksena, jonka kokonaissumma ositettuna tekee varmaan haalarin hinnaksi ehkä n 30 e. Pakkauksen kun saa rahanakin, nääs.

Alkuperäinen kirjoittaja korkee on hinta:
Hih, äp:n haalareita, jopa käyttämättömiä saa kirpparilta parilla eurolla.
Sepäs se. Siksipä en itse maksaisikaan noin paljoa, kun tiedän että kirppareilta löytää ihan pilkkahintaan. En siis yhtään väheksy noita äp-haalareita, mutta ostan sieltä mistä saa halvalla. Ja jos ei heti ekalla kirpparireissulla onnista, niin teen toisen, tai kolmannen. :) Toki tiedän ettei joka paikassa välttämättä edes ole kirppareita. Ja vaikka olisikin, niin kaikilla ei ole aikaa tai halua luuhata niissä.

Ei siinä mikään ongelma olekkaan et myy äp-pakkauksen haalaria.. mut oikeesti mä en tienny et tuo äp-pakkauksen haalari on reiman *nolona* .. etin tytölle isompaa talvihaalaria, mut en ole valmis maksamaan 15? haalarista jonka toinen on ilmaiseksi saanu.

Mistä sä tiedät, jos ostat huutiksesta jotain, että jos myyjä on saanut jonkun vaatteet vaikka lahjaksi=ilmaiseksi? Onko sillä väliä, ja mitä sinä sillä tiedolla teet?

Alkuperäinen kirjoittaja Sira:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Voi herranen aika. Ja oikein hintavarauskin laitettu ja lähdöksi 15e. Ei ymmärrä ei.

Niin miksi ei? Ilmaiseksiko pitäisi uusi haalari antaa?

Tuon hintaluokan vaatteisiin nyt ei kannata laittaa hintavarauksia, ainakaan jos haluaa myydä tavaransa. Ja niin, en todellakaan ottaisi tuota ilmaiseksikaan, saati 15 eurolla.

Kaikilla ei ole niin mahdoton kiire päästä jostain vaatteesta eroon tai pikkurahan puute. Mutta kyllä monikin varmasti maksaa uudesta toppapuvusta, lakista ja töppösistä, hanskoista yhteensä mielellään ainakin 15 euroa. Jollei äitiyspakkaus kelpaa sinulle, se ei tarkoita sitä etteikö kaikille. Voihan sen äitiyspakkauksen valita myös suoraan rahana tai jättää rahankin ottamatta.
Ja joku voi haluta tehdä niinkin, että haluaisi pakkauksesta vain haalarin, mutta ei muuta. Siispä on kätevää ottaa pakkaus rahana ja ostaa se haalari erikseen.

Meillä oli viime talvena lapsella käytössä tuo haalari ja lisäksi Reiman babyhaalari. reiman haalarista olin maksnut kirpparilla 17 euroa ja kyseessä oli edeltävän vuoden malli oleva haalari jota ei ollut juuri käytetty (päätelle jo siitä, että tarkistustarrat löytyi yhä pesuohjeesta ja ne kyllä katosi kun ensimmäisen kerran haalarin pesin itse). Molemmat haarit siis olivat käytössä juuri kävelemään oppineella lapsella ja talvena kun pakkasta riitti ihan samalla tavalla kuin tänä talvena, mutta lunta oli vielä metri enemmän. Olisin ollut valmis maksamaan äitiyspakkauksen haalarista vaikka kolminkertaisen summan, kuin mitä maksoin Reiman haalarista, sillä se oli todella paljon parempi kuin Reiman puku. Avoimessa päiväkodissa sain kyselyjä mistä noin hyviä haalareita saa ja puolenkymmentä tarjousta ostaa puvun kun on mennyt pieneksi ja todella yllättyneitä katseita kun sanoin, että puku on ihan suomen valtion lahjoittama. Mutta suomalaiselle se ei kelpaa kun on ilmaiseksi saatu.

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
no eihän se sitä ilmaseksi olekkaan saanut!! äitiysavustus on joko 160e tai tuo pakkaus. Eli äp: n hinnaksi tulee tuo 160e. Itse olen tuolla summalla ostanut vaatteet muualta.

140? jos rahana ottaa..

no eihän se sitä ilmaseksi olekkaan saanut!! äitiysavustus on joko 160e tai tuo pakkaus. Eli äp: n hinnaksi tulee tuo 160e. Itse olen tuolla summalla ostanut vaatteet muualta.

Muista sitten kertoa huutiksessa, että tämä body on ostettu äippäpakkauksen sijaan saaduilla rahoilla ja on siis vastaava tuote kuin pakkauksessa. Sen arvo sitten romahtaa mukavasti, kun kukaan ei enää halua "ilmaiseksi" saatua. :whistle:

Pyydän anteeksi jo kaikilta etukäteen. Mä olen pyytänyt ihan rahaa tässä samassa tilanteessa hankituista vaatteista. JA mulle on ihan maksettu niistä vaatteista. Henkkamaukkaahan ei oo kuin jokatoisella vauvalla päällä :whistle:

Voi herranen aika. Ja oikein hintavarauskin laitettu ja lähdöksi 15e. Ei ymmärrä ei.

Tuon hintaluokan vaatteisiin nyt ei kannata laittaa hintavarauksia, ainakaan jos haluaa myydä tavaransa. Ja niin, en todellakaan ottaisi tuota ilmaiseksikaan, saati 15 eurolla.

Kaikilla ei ole niin mahdoton kiire päästä jostain vaatteesta eroon tai pikkurahan puute. Mutta kyllä monikin varmasti maksaa uudesta toppapuvusta, lakista ja töppösistä, hanskoista yhteensä mielellään ainakin 15 euroa. Jollei äitiyspakkaus kelpaa sinulle, se ei tarkoita sitä etteikö kaikille. Voihan sen äitiyspakkauksen valita myös suoraan rahana tai jättää rahankin ottamatta.
Ja joku voi haluta tehdä niinkin, että haluaisi pakkauksesta vain haalarin, mutta ei muuta. Siispä on kätevää ottaa pakkaus rahana ja ostaa se haalari erikseen.

Tiedän kyllä,että pakkauksen sijaan voi valita rahan. Niin olen tehnyt 3 kertaa. Mitä tuohon pikkurahan puutteeseen tulee, kyseisellä myyjällä tuntuu sitä olevan. Minä en edes viitsisi naputella tuon hintaluokan kohteita myyntiin ja postitella niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Muista sitten kertoa huutiksessa, että tämä body on ostettu äippäpakkauksen sijaan saaduilla rahoilla ja on siis vastaava tuote kuin pakkauksessa. Sen arvo sitten romahtaa mukavasti, kun kukaan ei enää halua "ilmaiseksi" saatua. :whistle:

Pyydän anteeksi jo kaikilta etukäteen. Mä olen pyytänyt ihan rahaa tässä samassa tilanteessa hankituista vaatteista. JA mulle on ihan maksettu niistä vaatteista. Henkkamaukkaahan ei oo kuin jokatoisella vauvalla päällä :whistle:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
pystyykö tuolla jotenki nätisti vinkkaan myyjälle..

Mitä tahdot vinkata? Ei myyjä valehtele, Lassie valmistaa nuo haalarit ja Lassie siellä haalarissa lukee. Jokainen näkee, että on äitiyspakkauksen haalari, joten missä ongelma? :)

Ja mitä väliä vaikka onkin äitiyspakkauksesta? Hyvä ja toimiva haalari se silti on, tälläkin hetkellä meillä tyttö nukkuu vastaavassa pihalla. =)

luulin aluks et on tullu väärä kuva.. ku oli nuin korkee lähtö hinta! ei sil mitään väliä vaik onki äp-pakkauksesta, mut luulin et on kaupasta ostettu lassie. Jos meil ei olis tuo sama äp-pakkausen haalari ni en olis välttis tienny..

Mistä saat käyttämättömän Lassie haalarin 15 eurolla? Kerro muillekkin!

Lassie haalarin saa uutena 30e, niin siihen nähden tuo ei ole ainakaan halpa hinta... :whistle:

Ai haalarin, lakin, käsineet ja tossut 30 eurolla? En usko.

nielee pettymyksensä ja jatkaa ostoskierrosta

Mitä sinä sitten etsit? Meiltä löytyy kyseinen puku osineen ja löytyy punanen Remu-haalari 74 cm.

etsin talvihaalaria koko 62cm :) lopputalveksi

No sitä kokoa ei meiltä löydy, sen kokosen valkosen haalarin pistin roskiin kun olin ensin käyttänyt sitä kaukalohaalarina eli tein reiät taakse.

Ja tästä lähtien huutiksessa saa myydä vain kahdella eurolla ä-pakkauksen talvihaalaria :) Ajattele ap sullakin on ollut mahdollisuus ottaa tuo pakkaus ja saada ilmatteeksi haalari :)

Ja tästä lähtien huutiksessa saa myydä vain kahdella eurolla ä-pakkauksen talvihaalaria :) Ajattele ap sullakin on ollut mahdollisuus ottaa tuo pakkaus ja saada ilmatteeksi haalari :)

heeh mistä tiedät etten ottanu :D

Tiedän kyllä,että pakkauksen sijaan voi valita rahan. Niin olen tehnyt 3 kertaa. Mitä tuohon pikkurahan puutteeseen tulee, kyseisellä myyjällä tuntuu sitä olevan. Minä en edes viitsisi naputella tuon hintaluokan kohteita myyntiin ja postitella niitä.

No johan on tökeröä täällä alkaa arvostelemaan toisten rahatilannetta :o
Roskiinko kaikki alemman hintaluokan vaatteet pitää kärrätä???? Entä jos kirpputorilla on myytävänä 50 sentin vaatteita, miten joku viitsii niitä sinne kärrätä, taitaa olla pikkurahan puutetta
Mä voisin maksaa äp haalarisetistä tuon 15 euroa, minusta se ei ole paljon käyttämättömästä haalarista.

ai reiman?
vai lassien?
vai onko ne sama asia? :D

Yhteistyössä