A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei siinä mikään ongelma olekkaan et myy äp-pakkauksen haalaria.. mut oikeesti mä en tienny et tuo äp-pakkauksen haalari on reiman *nolona* .. etin tytölle isompaa talvihaalaria, mut en ole valmis maksamaan 15? haalarista jonka toinen on ilmaiseksi saanu.
Sepäs se. Siksipä en itse maksaisikaan noin paljoa, kun tiedän että kirppareilta löytää ihan pilkkahintaan. En siis yhtään väheksy noita äp-haalareita, mutta ostan sieltä mistä saa halvalla. Ja jos ei heti ekalla kirpparireissulla onnista, niin teen toisen, tai kolmannen.Alkuperäinen kirjoittaja korkee on hinta:Hih, äp:n haalareita, jopa käyttämättömiä saa kirpparilta parilla eurolla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei siinä mikään ongelma olekkaan et myy äp-pakkauksen haalaria.. mut oikeesti mä en tienny et tuo äp-pakkauksen haalari on reiman *nolona* .. etin tytölle isompaa talvihaalaria, mut en ole valmis maksamaan 15? haalarista jonka toinen on ilmaiseksi saanu.
Alkuperäinen kirjoittaja Sira:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Sira:Voi herranen aika. Ja oikein hintavarauskin laitettu ja lähdöksi 15e. Ei ymmärrä ei.
Niin miksi ei? Ilmaiseksiko pitäisi uusi haalari antaa?
Tuon hintaluokan vaatteisiin nyt ei kannata laittaa hintavarauksia, ainakaan jos haluaa myydä tavaransa. Ja niin, en todellakaan ottaisi tuota ilmaiseksikaan, saati 15 eurolla.
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:no eihän se sitä ilmaseksi olekkaan saanut!! äitiysavustus on joko 160e tai tuo pakkaus. Eli äp: n hinnaksi tulee tuo 160e. Itse olen tuolla summalla ostanut vaatteet muualta.
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:no eihän se sitä ilmaseksi olekkaan saanut!! äitiysavustus on joko 160e tai tuo pakkaus. Eli äp: n hinnaksi tulee tuo 160e. Itse olen tuolla summalla ostanut vaatteet muualta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:nielee pettymyksensä ja jatkaa ostoskierrosta
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Sira:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Sira:Voi herranen aika. Ja oikein hintavarauskin laitettu ja lähdöksi 15e. Ei ymmärrä ei.
Tuon hintaluokan vaatteisiin nyt ei kannata laittaa hintavarauksia, ainakaan jos haluaa myydä tavaransa. Ja niin, en todellakaan ottaisi tuota ilmaiseksikaan, saati 15 eurolla.
Kaikilla ei ole niin mahdoton kiire päästä jostain vaatteesta eroon tai pikkurahan puute. Mutta kyllä monikin varmasti maksaa uudesta toppapuvusta, lakista ja töppösistä, hanskoista yhteensä mielellään ainakin 15 euroa. Jollei äitiyspakkaus kelpaa sinulle, se ei tarkoita sitä etteikö kaikille. Voihan sen äitiyspakkauksen valita myös suoraan rahana tai jättää rahankin ottamatta.
Ja joku voi haluta tehdä niinkin, että haluaisi pakkauksesta vain haalarin, mutta ei muuta. Siispä on kätevää ottaa pakkaus rahana ja ostaa se haalari erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:nielee pettymyksensä ja jatkaa ostoskierrosta
Eli oisit hyvinkin voinut ostaa kyseisen haalarin, jos se ei olisi ollut pakkauksen puku?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:nielee pettymyksensä ja jatkaa ostoskierrosta
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:no eihän se sitä ilmaseksi olekkaan saanut!! äitiysavustus on joko 160e tai tuo pakkaus. Eli äp: n hinnaksi tulee tuo 160e. Itse olen tuolla summalla ostanut vaatteet muualta.
Muista sitten kertoa huutiksessa, että tämä body on ostettu äippäpakkauksen sijaan saaduilla rahoilla ja on siis vastaava tuote kuin pakkauksessa. Sen arvo sitten romahtaa mukavasti, kun kukaan ei enää halua "ilmaiseksi" saatua.![]()
Pyydän anteeksi jo kaikilta etukäteen. Mä olen pyytänyt ihan rahaa tässä samassa tilanteessa hankituista vaatteista. JA mulle on ihan maksettu niistä vaatteista. Henkkamaukkaahan ei oo kuin jokatoisella vauvalla päällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:pystyykö tuolla jotenki nätisti vinkkaan myyjälle..
Mitä tahdot vinkata? Ei myyjä valehtele, Lassie valmistaa nuo haalarit ja Lassie siellä haalarissa lukee. Jokainen näkee, että on äitiyspakkauksen haalari, joten missä ongelma?
Ja mitä väliä vaikka onkin äitiyspakkauksesta? Hyvä ja toimiva haalari se silti on, tälläkin hetkellä meillä tyttö nukkuu vastaavassa pihalla. =)
luulin aluks et on tullu väärä kuva.. ku oli nuin korkee lähtö hinta! ei sil mitään väliä vaik onki äp-pakkauksesta, mut luulin et on kaupasta ostettu lassie. Jos meil ei olis tuo sama äp-pakkausen haalari ni en olis välttis tienny..
Mistä saat käyttämättömän Lassie haalarin 15 eurolla? Kerro muillekkin!
Lassie haalarin saa uutena 30e, niin siihen nähden tuo ei ole ainakaan halpa hinta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja korkee on hinta:Hih, äp:n haalareita, jopa käyttämättömiä saa kirpparilta parilla eurolla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:nielee pettymyksensä ja jatkaa ostoskierrosta
Mitä sinä sitten etsit? Meiltä löytyy kyseinen puku osineen ja löytyy punanen Remu-haalari 74 cm.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:nielee pettymyksensä ja jatkaa ostoskierrosta
Mitä sinä sitten etsit? Meiltä löytyy kyseinen puku osineen ja löytyy punanen Remu-haalari 74 cm.
etsin talvihaalaria koko 62cmlopputalveksi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja tästä lähtien huutiksessa saa myydä vain kahdella eurolla ä-pakkauksen talvihaalariaAjattele ap sullakin on ollut mahdollisuus ottaa tuo pakkaus ja saada ilmatteeksi haalari
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sira:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Sira:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Sira:Voi herranen aika. Ja oikein hintavarauskin laitettu ja lähdöksi 15e. Ei ymmärrä ei.
Kaikilla ei ole niin mahdoton kiire päästä jostain vaatteesta eroon tai pikkurahan puute. Mutta kyllä monikin varmasti maksaa uudesta toppapuvusta, lakista ja töppösistä, hanskoista yhteensä mielellään ainakin 15 euroa. Jollei äitiyspakkaus kelpaa sinulle, se ei tarkoita sitä etteikö kaikille. Voihan sen äitiyspakkauksen valita myös suoraan rahana tai jättää rahankin ottamatta.
Ja joku voi haluta tehdä niinkin, että haluaisi pakkauksesta vain haalarin, mutta ei muuta. Siispä on kätevää ottaa pakkaus rahana ja ostaa se haalari erikseen.
Tiedän kyllä,että pakkauksen sijaan voi valita rahan. Niin olen tehnyt 3 kertaa. Mitä tuohon pikkurahan puutteeseen tulee, kyseisellä myyjällä tuntuu sitä olevan. Minä en edes viitsisi naputella tuon hintaluokan kohteita myyntiin ja postitella niitä.