Onko talossasi tehty putkiremontit?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihemttä tekee kukaan tällaisella tiedolla, kun kohteet ovat täysin erilaisia ja eri-ikäisiä. Ei ole mitään vertailupohjaa omakotitalolla, 10-kerroksisella yksirappuisella tai 3-kerroksisella 8-rappuisella kerrostalolla. Onko talo elementtitalo tai tiilitalo jne.
 
kerrostalo,80 neliötäputkiremppa tehty viimekesänä.
tuli maksamaan huoneistokohtaisesti 25 000 euroa,tänä kesänä ikkunaremontti 10 000 euroa
pankista jouduttiin ottamaan tuo laina.lyhennellään 800 e kuussa
 

Yhteistyössä