Onko tälläiset kengät oikeasti kivat ja hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain :
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja viera:
tytär haluaisi tuollaiset, mistä noita saa ja mitä maksaa?

Ihan normaaleista kenkäkaupoista. Mun jäljitelmät oli tarjouksessa jonkun kolmekymppiä, ne aidot Uggit maksaa jotain satasen pintaan.

Ne aidot Uggit maksaa kyllä lähempänä 200, tai vähän yli.. Ausseista tilaamalla saa halvemmalla.

Ei kannata tilata ausseista itse tyhmänä 2 vuotta sitten tilasin "erikoismallin" ja tuliat maksamaan pikkusen yli 300e kaikkineen tullimaksuineen, sensijaan briteistä kannattaa katsoa kun sieltä ei joudu maksamaan noita tulleja;)

Öhh.. Just tilasin ausseista, eikä menny tullia. Tullin raja ausseista on 150egeä (tuote+postarit+alv) ja jäi alle tuon. Hinnaksi tuli yht. n.120eur (kengät 85+postarit15+ niiden yhteelaskettu alv n.20) Hiton hyvät ja lämpimät on jalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Siis ei voi olla totta etta Suomessa noita pidetaan edelleen muodikkaina? Nehan ovat olleet 7-vuotta sitten muodissa muualla ja nyt taydellisen out.

PEESI!

Joo niin out, että Jenkeissä starat käyttää noita vielä ainakin ihan täydellä teholla...ja jos noille kengille on nyt kova kysyntä Euroopassa niin mahtavat olla tosiaan out.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Siis ei voi olla totta etta Suomessa noita pidetaan edelleen muodikkaina? Nehan ovat olleet 7-vuotta sitten muodissa muualla ja nyt taydellisen out.

PEESI!

Joo niin out, että Jenkeissä starat käyttää noita vielä ainakin ihan täydellä teholla...ja jos noille kengille on nyt kova kysyntä Euroopassa niin mahtavat olla tosiaan out.

Ole kiltti ja nayta kuva vuodelta 2009 jossa jollain muotitietoisella "staralla" on nuo jalassa.

Kysyntaa saattaa olla Brittien council house alueilla, ei todellakaan muualla.

PEESI!

Ole kiltti ja nayta kuva vuodelta 2009 jossa jollain muotitietoisella "staralla" on nuo jalassa.

No ei ollut kauaa sitten kun oli joku hollywood-stara jossain juorulehdessä lampsi noi Ugg:t jalassa...mutta jos nyt välttämättä haluat niin voin mä ruveta etsii niitä kuvia...menee vaan jonkun aikaa.

PEESI!

No ei ollut kauaa sitten kun oli joku hollywood-stara jossain juorulehdessä lampsi noi Ugg:t jalassa...mutta jos nyt välttämättä haluat niin voin mä ruveta etsii niitä kuvia...menee vaan jonkun aikaa.

Taitaa kuvat olla vahan vanhempia kuin vuodelta 2009 tai sitten on kyseessa Pamela Anderson tai joku vahemman muotitietoinen tyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain :
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja viera:
tytär haluaisi tuollaiset, mistä noita saa ja mitä maksaa?

Ihan normaaleista kenkäkaupoista. Mun jäljitelmät oli tarjouksessa jonkun kolmekymppiä, ne aidot Uggit maksaa jotain satasen pintaan.

Ne aidot Uggit maksaa kyllä lähempänä 200, tai vähän yli.. Ausseista tilaamalla saa halvemmalla.

Ei kannata tilata ausseista itse tyhmänä 2 vuotta sitten tilasin "erikoismallin" ja tuliat maksamaan pikkusen yli 300e kaikkineen tullimaksuineen, sensijaan briteistä kannattaa katsoa kun sieltä ei joudu maksamaan noita tulleja;)

Öhh.. Just tilasin ausseista, eikä menny tullia. Tullin raja ausseista on 150egeä (tuote+postarit+alv) ja jäi alle tuon. Hinnaksi tuli yht. n.120eur (kengät 85+postarit15+ niiden yhteelaskettu alv n.20) Hiton hyvät ja lämpimät on jalassa.

MISTÄ TILASIT? =)

Noi on nätit, mut joka ikisellä kellä oon nähnyt jalas tollaset aina toisen jalan kenkä menee takaa littaan...tai silleen, plää en osaa selittää...mut näyttää rumalta...kun jalan pitäs olla sellanen paksu tukki ettei se siitä nilkan kohilta ala lenkottaa :)

Täällä San Franciscon liepeillä noita UGGeja tulee ainakin vastaan ihan tautisen paljon. Kaupat olivat noita pullollaan jo syksyllä 2004, ja on edelleen. Että ei kai ne ihan paskat ole...

...kehittävät koko ajan uusia malleja mutta nuo perus UGG:it on suosituimmat. Muuten, oikeilla UGG Australian sivuilla on sellanen palvelu, että voit syöttää sen kaupan www osoitteen josta aiot esim.tilata Uggit, se kertoo sitten onko siinä puljussa oikeita vai onko tuntematon; eli on tod.näk.jäljitelmät. Eihän siinä mitään jos haluat vaan tuon näköiset, ja silloin ei ne edes väitä olevansa Uggit, mutta monet myy satasella jäljitelmiä, ja voin sanoa kokemuksesta ettei ole yhtä hyvät; minun kopiot ovat liukkaat ja pohja on mennyt "linttaan". Kävelytyylini on sellainen, ettei kenkäni mene ikinä linttaan, mutta nuo on mennyt. Silloin satasen maksaminen huonoista on aika tylsä juttu. Eihän niistä viitsis maksaa mitään tai korkeint. pari kymppiä. Ovat lämmintä villaa ja yritys saada aidon näk.on hyvin onnistunut, ei meinaa aidosta erottaa. Tuo linttaan mennyt pohja ja liukkaus vaan tekee sen ettei niitä voi nyt talvikeleillä, ja nythän ne ihanat olisi... Tilasin nämä kopiot Ausseista, maksoi satasen ja tullia 22% päälle, eli aika kalliit kuitenkin. Aidot olis SUomessa maksanut puolet enemmän, mutta ei tuokaan hyvä juttu ollut...olisin ehkä kuit.maksanut aidoista mielummin sen täyden hinnan.... :(
www.pikkujalat.fi myy ensi syksynä lapsille AITOJA Uggeja....

Yhteistyössä