onko tällainen äiti julma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuun lento
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuun lento

Vieras
kun lapsi kuolee, niin äiti ei välitä lainkaan. ei tule hautajaisiin eikä itke ollenkaan. ei siis ennen eikä jälkeen lapsen kuoleman. tämä äiti ei halunnut lasta, kun sai tietää olevansa raskaana, mutta ei voinut tehdä aborttia. äiti ei lasta paljon nähnyt eikä hoitanut. mitä mieltä?

kauhean vähän tietoa josta pitäisi muodostaa mielipide.
Tulee mieleeen onko joku elänyt ja nähnyt t ämän äidin elämää JOKA SEKUNTI ja tietää jokaisen itkun ja tuskna parahduksen mitä äiti kokee lapsen vuoksi, JOS kokee.
Miten joku tietää mitä äiti KOKEE ja TUNTEE.

Mulla tulee vaan ensimäisenä mieleen, mihin tuollaisen äidin lapsi on kuollut kun äiti tuntuu niin välinpitämättömältä eikä olisi halunnut lasta eikä pidä lapsista ylipäätään... Mutta eihän tuo normaalilta käytökseltä kuulosta. Voihan tuokin olla tapa käsitellä surua, eikä halua ihmisten ilmoilla näyttäytyä heikkona..

Minä en menisi sanomaan tunnevammaiseksi enkä mieleltään sairaaksi. Joskus ihmiset reagoi pelkoon ja suruun tavalla, joka muista vaikuttaa täysin epärealistiselta ja irrationaaliselta. Ystäväni kun kertoi lapsensa kuolemasta, niin se vaikutelma oli lähinnä iloisesta ja onnellisesta ihmisestä. Ymmärsin kyllä, että kyse ei oikeasti ollut siitä että hän olisi ollut asiasta iloinen.

Joten, en kävisi yhdenkään ihmisen suruaikaa arvostelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minä en menisi sanomaan tunnevammaiseksi enkä mieleltään sairaaksi. Joskus ihmiset reagoi pelkoon ja suruun tavalla, joka muista vaikuttaa täysin epärealistiselta ja irrationaaliselta. Ystäväni kun kertoi lapsensa kuolemasta, niin se vaikutelma oli lähinnä iloisesta ja onnellisesta ihmisestä. Ymmärsin kyllä, että kyse ei oikeasti ollut siitä että hän olisi ollut asiasta iloinen.

Joten, en kävisi yhdenkään ihmisen suruaikaa arvostelemaan.

Näin se on minustakin, vaikka en olisi osannut tätä itse omin sanoin oikealla tavalla ilmaista.

Yhteistyössä