Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;28728029:
miks se pitäis toimittaa pois, eihän tuo näytä täällä asuvia häiritsevän, sua vaan
lapset tykkää ku on sohva millä istua ja kattoa tv:tä mielummin ku sängyssä..
jotenki tuntuu et hakemalla haette kokoajan jotain sanottavaa, mut mikäs siinä jos ei teillä parempaa tekemistä oo
ja sille joka mainitsi noista blogin väreistä, niin mää tykkään tuosta, sun ei tarvi siitä tykätäkään
Kyllähän tässä kieltämättä sellainen "härnätään blogistia tahallaan" meininki jo näkyy olevan.
Mutta mitä noihin blogin väreihin ja fontteihin tulee, niin vaikka tuo joku, joka niistä jotakin mainitsi, sen aika rumaan sävyyn sanoi, niin siinä on kyllä totuuden siemen.
Enkä tarkoita nyt sitä, että se olisi ruma ja siksi kamala tms. vaan että mä en mm. nää lukea blogiasi. Mulle tuo fontti ja sen väri yhdistettynä tuohon taustaan puurouttaa koko tekstin. Jouduinkin suurentamaan tekstin monta kertaa suuremmaksi, jotta sen lukea näin.
Jos se ei sua haittaa, että blogisi on lukijoille hankala luettava, niin ei kai siinä sitten mitään. Kaipa se on pääasia, että itse siitä pidät. Mutta jos sua nyt yhtään kiinnostaa se, että onko blogiasi helppo lukea, vai pitääkö alkaa asetuksia aina säätämään, kun aikoo blogiasi lukea, niin ehkä voisit edes harkita blogin ulkoasuun pientä muutosta?
Itsekin olen yrittänyt muuttaa blogiani luettavampaan muotoon, kun olen saanut palautetta siitä, että blogia on ollut vaikea lukea tekstin värin, fontin tms. syyn vuoksi