Onko tämä viivanpaikka?

Prisman One step testi? nega on, valitettavasti...Itse olen noilla saanut TODELLA monta hailua viivaa, ja aina on nega ollut :hug: Kuinka pitkä kierto sulla normaalisti on? Toi testi ei oo herkimmästä päästä, eli älä vielä toivoas heitä..

Mulla on kierto heitellyt kierukan jälkeen 26-31.Mutta viime kierrossa tein viivanpaikan tällä testillä ja se oli harmaa.Tämä on punertava viiva.Täytyy tehdä sunnuntaina tai maanantaina testi uudelleen.
Ovulaatiota en ole tuntenut että sen perusteella en osaa laskea milloin menkkojen pitäisi alkaa.Lämmöt on kyllä korkealla ollut puolesta välistä kiertoa,jos siis laskee 28 päivän mukaan.

Mulla on ollut samanlaisia useassa kierrossa, enkä valitettavasti ole ollut raskaana vaan kyse on ollut viivanpaikasta. Viime kierrossa viivanpaikat olivat mulla jopa hailakasti värillisiä, oli tosi iso pettymys kun ei ollutkaan haamu...

Toivotaan parasta sinulle! :flower:

Findoutilla eli Fertestillä, joita saa Prismasta.. Oman kierto on kp 34/28-30 (ovulaatio aina myöhään, joten minulle vielä aikaista testailla). Olen kuullut, että noihin pahviliuskatesteihin ei pitäisi tulla viivanpaikkoja, mutta sitten taas jotkut sanoo, että saa aina viivanpaikan. Kyllähän tuossa näyttäisin hieman olevan väriä, mutta mene ja tiedä..

Ilmoittele nyt ihmeessä, miten sulla kävi, Aavalan tyttö, niin minäkin pistän vielä tietoa, kuinka täällä käy.

Tein aamulla toisen tästä testistä ja tuli samanlainen viiva.Suivaannuin ja kävin ostamassa rfsu:n testin ja tein.Pissa oli noin pari tuntia rakossa ja tuli haamu.Ei taida olla viivanpaikka.Muutama päivä sitten tein ton edellä mainitun testin ja ei tullut yhtään mitään siihen ja nyt tuli haamu.Täytyy odotella että viiva vahvistuu ja ostaa apteekin testi varmistukseksi.

Hei aavalan tyttö =) Tuliko tuo viiva ihan sen 10min sisään? Jos, niin sitten sanoisin että on haamu. Saatko kuvaa siitä rfsu testistä? MEinaa jos siihen saat kunnon haamun niin raskaana olet! Kokemusta on paljon noista testeistä ;)

Tsemppiä!!

Ooti Se toinen viiva on tullut melkein heti,varmasti 10min sisään.Eilen tein sen päivä pissasta ja tuli aika äkkiä.Tein nyt aamulla kanssa mutta haamu.Ei ollut vahvistunut.Kuvaa koetin ottaa mutta viiva ei niissä kunnolla näy,mutta silmällä näkee heti ilman tiirailua.

Nyt oon muutaman kierron aikana testaillu näillä testeillä ja harmaa viivanpaikka on tullut näkyviin osassa testejä,osaan ei oo tullut mitään.Nyt sitten tulee näitä haamuja,eka tuli kp 24 tai 25 ja nyt mennään kp27.Sitä vaan ihmettelen että muilta on näkynyt näillä päivillä jo aika vahvat viivat,mutta taitaa olla pitempi kierto ja menkat ei tavallaan ole myöhässä vielä.
Tai sitten jotain muuta.

Muoks.Tämän parempaa kuvaa ei tuolla kameralla saa.Ylempänä on alkuviikosta tehty testi jossa ei näy mitään,alempi on eilen tehty päivällä.Paljaalla silmällä sen näkee paremmin.
http://www.aijaa.com/v.php?i=3406734.jpg

Jennyli Kyllä tuon tulkitsisin plussaksi,onnea :flower:

Toivon että alkaisi vahvistumaan pikku hiljaa tuo viiva itsellä.Mies ei näe mitään,ei kyllä vaivaantunut edes katsomaan,kun ei ollut kontrolliviivan vahvuinen :kieh:

Mietin että voiko joku hormoni häiriö tehdä toista viivaa testiin,kun rinnoista tulee maito tippoja saunassa.
Menee hermot |O

Minä taidan olla samassa jamassa kuin moni täällä.
Ovistestissä aikas tasavahvuiset viivat ja testit..
Ensin näytti ihan negaa, sitten viivanpaikkaa..ja mies joka ei yleensä tihrustamallakaan osaa mitään nähdä, sanoi tämän aamun testiin "on siinä haalea viiva".

Voiko testiin tulla vahvistuva haamu jostain muustakin syystä?? en uskalla toivoa.

Yhteistyössä