Onko tämä viivanpaikka?

Kyllä se täytyy alkaa uskomaan että tämä on totta.Huvittaa vaan,kun viime kierrossa heiluteltiin peittoja joka toinen päivä,kahden viikon ajan.Nyt tässä kierrossa yksi ainoa kerta ja päivämääränkin muistan 4.1 ja heti tärppää :LOL:

Mutta kiitos teille paljon tulkinta avusta :heart:

Mulla tuli tänään CB:n testiin heti ihan ohut viiru pystysuoraan ja hetken päästän olin näkevinäni siinä TODELLA haalean palkin. Se pikkuhiljaa tummeni ja nyt n. pari tuntia sen jälkeen on jo ihan selkeä....
Olen ennenkin saanu CB:n testillä roskishaamun, mutta se oli siis todellakin ihan nega kunnes parin tunnin päästä haamuili. Ja myös on tullut noita ohuen ohuita pystyviivoja, ja ne on olleet negoja, mutta tänään siis tuli se lähes näkymätön palkki 10min sisällä ja sitten alkoi tummua testiajan ulkopuolella.
Perekelettas. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Miksi mä aina ostan Clearbluen?!?! Miksi?

Onneksi ostin tuplapakkauksen niin voin vielä aamulla koittaa onneani.
Ai niin, ja historiaa siis: mulla kierrot heitelleet aikalailla, 28-40 välillä, tässä kierrossa menkkakivut tuli n.kp 22-23 ja menkat(?) sitten kp31, mutta ilman minkäänlaisia tuntemuksia ja vain pari päivää kesti. Tein jo yhden negan kp28 ja toisen menkkojen jälkeen, muutama päivä sitten, kun oireilut jatkuvat ja lämmöt pysy ylhäällä, mutta sekin siis nega.
Nyt tuli tuo kummitus sitten..
Luulisi, että jos olis nyt sitten kp 42 eikä 11, olis jo selkeä plussa, tai edes haamu jota ei tarvitse jahdata suurennuslasin kanssa.... :eek:

:flower: Kyllä nuo on miusta ihan haamuja,onnea tuhannesti kaikille!!! :heart: :heart:

Mie laitan tähän nyt teille esimerkkikuvan viivanpaikasta,miulle tulee n.90%:n liuskatesteistä viivanpaikka :) Tää otettu tänä aamuna dpo8

Ja jos ihmettelette miks ylipäätään testaan näin aikasin ni tää on nyt toinen kierto ku toimin labrarottana testeille :D Teen satunnaisesti muutaman enen ovista ja ja oviksen jälkeen heti alottelin. Ihan mielenkiinnosta :saint:

Niin gutupallo *heristelee sormeaan*, eikös tosiaan se viivanpaikka pitäisi olla harmaa tai hohtaa valkoisena ilman väriä? :D

Kamala ihminen olen, kun nostan toiveita vaikka tiedän ettei pitäisi vielä tässä vaiheessa...itsellä vaan testailut alkaa pian, niin hehkutan täällä muiden ihania tuloksia :ashamed:
Mutta siitä huolimatta GP...eikös tämä väite ole jotakuinkin näin, vai onko tämä kanttura jo unohtanut sikiämisen todistamisen perusteet? :LOL:

Sharona Kerrohan miten sulla jatkuu toi sun tilanne, kuulostaa nimittäin todella tutulta.. :eek: Mä sain CB:llä todella hailankan haamun / viivanpaikan viimekierrossa, oliskohan ollu kp 32/30 , seuraavana aamuna selkee nega, ja kaks päivää tästä, alko menkat, ilman mitään tuntemuksia, kesti kaks päivää ja todella niukat, jotenki vieläkin tuntu sen jälkee et ihan raskausoireita, lämmöt koholla, väsymystä, 'perhosia mahassa', menkkojen jälke testasin vielä yhen negan, ja sit uskoin et niin se on. Mut jotenki on ihan hassu olo koko ajan.. APUA ! Mä en tajua tätä kroppaa.. Oisko kellään mitää järkevää selitystä tähän.. :D

Oih jennyli!!!ONNEA TUHANNESTI SADASTI MILJOONASTI!!!!! :heart: :heart: :flower: Mitä selkein plussa!! :D Todistin viivanpaikaksi tänään tuon liuskan,clearbluella puhdas nega joten jään ootelemaan tätiä. :D Ei kovin paha pettymys,jotenkin tän tiesin jo etukäteen... ;)

Jennyli tonneittain onnen halauksia sinulle :heart: :flower: =)
Noita plussa testejä on vaan aina niin ihana katella, vaik'eivät omia olisikaan :D

Mun testit tulee huomenna aamupäivällä, joten ekaan testiin suhautan sitten torstai aamuna :D

Aavalan tyttö tänää taitaa olla dpo9... :whistle: Ja veikkaisin pe-su akselille menkkojen alkavan kierto heittelee 25-32 välillä ja ovisplussan tikutin kp17 täs kierros,edellises kp14 ja kierto oli 27päivää..... B) Nii jos oikeen tahtoo toivoo ni onhan täs viel aikaa,jotenki on vaan niin tätimäinen olokin... :D

Siis mitä GP!!!
Hyvät hyssykät ja olet ihan varma ettet ole raskaana :LOL:
Nyt NAINEN :D
Tosin, kaiken kieltäminen taitaa tulla kaikilla kuumeilijoilla aikalailla luonnostaan, joten en moiti :hug: Mutta lupaat testata jos ei mitään kuulu sitten viimeistään vkl:na! =)

B) Paapelo meikä yrittää taktikoida :D Kokeilen et jos ei pety niin pahasti kun menkat alkaa kun yrittää pettää itteensä jo ennen sitä... :LOL: Ja miehän lupasin testata kierron loppuun asti every day,ja mie piän lupaukseni...! :heart: :D

Yhteistyössä