Mulla tuli tänään CB:n testiin heti ihan ohut viiru pystysuoraan ja hetken päästän olin näkevinäni siinä TODELLA haalean palkin. Se pikkuhiljaa tummeni ja nyt n. pari tuntia sen jälkeen on jo ihan selkeä....
Olen ennenkin saanu CB:n testillä roskishaamun, mutta se oli siis todellakin ihan nega kunnes parin tunnin päästä haamuili. Ja myös on tullut noita ohuen ohuita pystyviivoja, ja ne on olleet negoja, mutta tänään siis tuli se lähes näkymätön palkki 10min sisällä ja sitten alkoi tummua testiajan ulkopuolella.
Perekelettas. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Miksi mä aina ostan Clearbluen?!?! Miksi?
Onneksi ostin tuplapakkauksen niin voin vielä aamulla koittaa onneani.
Ai niin, ja historiaa siis: mulla kierrot heitelleet aikalailla, 28-40 välillä, tässä kierrossa menkkakivut tuli n.kp 22-23 ja menkat(?) sitten kp31, mutta ilman minkäänlaisia tuntemuksia ja vain pari päivää kesti. Tein jo yhden negan kp28 ja toisen menkkojen jälkeen, muutama päivä sitten, kun oireilut jatkuvat ja lämmöt pysy ylhäällä, mutta sekin siis nega.
Nyt tuli tuo kummitus sitten..
Luulisi, että jos olis nyt sitten kp 42 eikä 11, olis jo selkeä plussa, tai edes haamu jota ei tarvitse jahdata suurennuslasin kanssa....