Onko tämä poika-vai tyttömaha?

"realisti"
Romanttista hömppää. Ei ole olemassa poika- tai tyttömahoja. Useimmiten vauvat ovat aika lailla samanpainoisia ja -muotoisia. Miten se sukupuoli muka mahan muotoon vaikuttaisi? Siellä kohdussahan on se vauva lapsivedessään ja istukka, olipa sitten tyttö tai poika. Vanhan kansan uskomuksia nuo vaan ovat, ja sellaisia kyselevät vain ne, jotka toivovat tiettyä sukupuolta.
 
Mieh
Mulla tyttö ja poika mahan erotti siitä et pojalta tuli linea negra. :D Tytöltä sitä ei ollut. Molemmilta saman malliset mahat muuten ja pitkä vaalea nukkapinta mahassa. :D
 
"vieras"
Poika maha kasvaa kuulemma suoraan eteenpäin (ei näe edes takaapäin katsottuna että olisi raskaana) ja tyttö maha levenee sivuillepäin.. :D itsellä ainakin pitäny paikkaansa :D
 
Tyttö.

Mulla ainakin olleet mahat selkeästi erilaisia. Tytön kanssa leveä ja nyt pojan kanssa ei huomaa takaa ollenkaan, että olen raskaana. Tosi suippo ja tulee eteen tää. Ehkä 20-30 kommenttia olen myös saanut etenkin vanhemmilta naishenkilöiltä, että poika on. Heti sen ovat nähneet. Sattumaa? En tiedä.
 
fffff
[QUOTE="vieras";28476029]entäs voiko vauvan sykkeestä päätellä tyttö vai poika[/QUOTE]

Ei. Ei ole mitään muuta täysin varmaa keinoa kuin geenitesti. Onhan noissa ultra-arvioissakin mennyt sukupuoli joskus vikaan.
 
[QUOTE="vieras";28475318]Poika maha kasvaa kuulemma suoraan eteenpäin (ei näe edes takaapäin katsottuna että olisi raskaana) ja tyttö maha levenee sivuillepäin.. :D itsellä ainakin pitäny paikkaansa :D[/QUOTE]

Mulla on neljä lasta ja neljä rasautta ja siten neljä vauvamaahaakin ollunna... Jokainen maha on ollut täysin samanlainen. Ja vauvoja on 2 tyttöä ja 2 poikaa. Mahasta sanoivat joka kerralla, että "aivan selvä poika maha" . jep jep.
 

Yhteistyössä