Onko tämä pervoa?

Kaipa se on normaalia, ei pervoa siis. (ainakin jos miehiltä kysyy) Koska onhan KAIKKI 20-25 vuotiaat automaattisesti niin super kauniita, hoikkia, kireitä ja seksikkäitä..
Se se vasta pervoa kun kun tällänen 3kymppinen ruma ja läski yh:kin haluais sitä seksiä.. :ashamed:
 
No mä olen 23 ja mun mies on 32, eli noiden sun antamien ikien puitteissa ollaan. Ei meidän seksissä mun mielestä mitään erityisen pervoa oo. Tosin se nyt tuskin haluaa seksiä mun kanssa nimenomaan siksi että oon tämän ikäinen, vaan koska olen sen puoliso.
 
Pervoa?! Miten niin? Kummallinen ajatus. Kaksikymppisenä seurustelin nelikymppisen kanssa kokonaisen kesäkauden. Kertaakaan ei tullut mieleen sen olevan pervoa, eikä myöskään ystäviltäkään senlaatuista kommenttia tullut. Seurustelu oli normaalia ja seksi oli hyvää. Mies oli ihana ja huomaavainen, kokenut ja mukava. Ei mikään säheltävä nuorukainen.

Pervoa on se, ja myös sairasta, jos mies himoitsee selvästi lapsenkaltaista nuorta, - tai lasta. Tai vaikka nainen on se himoitsija. Ei se mies aina yksin ole syntipukki.
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80

Yhteistyössä