help
Eli tilanne on tämä: aviomieheni kävi parilla bissellä sen parhaan ystävän kanssa (kyseinen kaveri on myös meidän esikoisen kummi), tuli suht.koht aikaisin ja hyvässä kunnossa kotiin koska oli arkipäivä, no kuskina niillä oli kaverin tyttöystävä, sit sen kaveri oli unohtanu jotain levyjä meille niin ku ne heitti sit mieheni kotiin se tuli sit samalla hakee niitä levyjä meidän asunnosta, ja mä olin nukkumassa ku ne tuli, heräsin sit siihen et ne jutteli eteisessä (meidän asunnossa makuuhuoneesta näkee suoraan eteiseen) sit ku mun miehen kaveri oli lähdössä ulos hän yhtäkkiä suuteli mieheni siis se ei ollut kielisuudelma vaan ihan tavallinen nopea pusu mut kuitenki suulle!!! Nyt mieheni väittää et on ihan normaalia jos miehet on hyviä ystäviä et ne joskus tekee niin!!! onko se normaalia? tekeeks miehet noin? olenko naimisissa homon kaa? pliiiis miehet vastatkaa!
Tuun kohta hulluksi, mua ällöttää ja en saa sitä kuvaa niistä kahdesta pois mielestäni, ja mä en pysty olla mieheni kaa enää ilman et mua alkaa ällöttää :/
Tuun kohta hulluksi, mua ällöttää ja en saa sitä kuvaa niistä kahdesta pois mielestäni, ja mä en pysty olla mieheni kaa enää ilman et mua alkaa ällöttää :/