Onko tämä normaalia!?

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 13:31 Unipuu kirjoitti:
Tekeekö yksi suukko miehestä #&%?$!*? :D
Sittenhän tässä maassa on aika hitsin paljon lesbojakin ;)
tuskin tuo nyt mitään sen ihmeellisempää meinasi.
Monesti nähnyt pienessä hiprakassa miesten antavan suukon vitsillä toisilleen.
Kahdestaan eteisessä on aika ihmeellinen paikka alkaa suukotella huumorimielellä ;) Kyllä hiukka kummalliselta tollanen vaikuttaa täytyy myöntää. Ei kyllä mulle tulis ensimmäisenä mieleen..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 08:39 kuuteppi kirjoitti:
Pöh, ainakin minä, heteromies olen pienessä sievässä voinut pusutella kavereitani, ei kai se oo niin vakavaa.
Jep jep, umpi hetero olen, vaimo ja pari lasta.

On silti tullut maistissa paria kaveria "pussattua" suulle ja muutama on tullut otettua vastaankin, kaikkea älykästä oikein hyvät kaverit/ystävät aina päissään keksii... ei mitään homppeli hommaa vaan välittämisen osoitusta :LOL:
 
sama homma. naimisissa ja kolme lasta.

viime viikonloppuna oli pienimuotoiset pileet ja hävinneen vedonlyönnin seurauksena (Lordi meni ja voitti) jouduin suutelemaan koko juhlakansan läpi eli n. 10 miestä ja muutama hassu nainen. en silti pidä itseäni mitenkään hompsuna.
 
Tuon ymmärtäisi jossain baarissa ilon pidon keskellä spontaanisti tehtynä! Mutta kyseessä oli ilmeisesti ihan rauhallinen tilanne.. Minun mielestäni ei normaalia heteromiesten käytöstä! :\| En itsekään moiskauttelisi naisystävää noin intiimisti "ihan muuten vaan" mutta vauhti päällä saattaisin.
 
harmaananyt
Mun mies on taatusti hetero, mutta vähän nauroin kun hänet oli sitten yllytetty nuolaisemaan kaverin palleja :eek: :$ :D :LOL:

Niin ja mun mies oli ennen semmoinen että meinas hakata yhden miehen kun yritti iskee häntä. Parasta siinä oli se että minä olin vieressä kokoajan ja mahapystyssä vielä :D
 
Annabel
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 16:41 vieras kirjoitti:
Tuon ymmärtäisi jossain baarissa ilon pidon keskellä spontaanisti tehtynä! Mutta kyseessä oli ilmeisesti ihan rauhallinen tilanne.. Minun mielestäni ei normaalia heteromiesten käytöstä! :\| En itsekään moiskauttelisi naisystävää noin intiimisti "ihan muuten vaan" mutta vauhti päällä saattaisin.
No onpa nyt kauhea kohu yhdestä suukosta?!?! Miksi olisi niin kauhean järkyttävä ajatus, jos miehesi olisi bi? Olen naimisissa oleva nainen, mutta olen suudellut ystävätärtäni, niin humalassa kuin selvinpäinkin. Sänkyyn en kuitenkaan menisi, pusuttelu on vain eräänlaisen ystävärakkauden merkki. On tietysti harvinaisempaa, että sitä tekee miehet, mutta onhan sitä nyt pahempiakin mieltymyksiä! Tietysti varsinainen pettäminen on eri ja ikävämpi juttu. Minusta #&%?$!* miehet ovat rasittavia ja ahdaskatseisia tylsimyksiä. Tietynlainen avoimuus on jopa seksikästä.... ;)
 
joku vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 14:28 m31 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 22:10 Mää kirjoitti:
Mikä on normrmaalia ja kuka sen määrittää?Me immeisetpä hyvinki.Sinuna kysyisin suoraan missä mennään.Sun miehes sen tietää parhaiten.Luulen että vois olla bi-seksuaailisia taipumuksia, harvemmin muuten miehet moiskauttelee.Kovat ajat taitaa olla tulossa...voimia sulle.
:hug: :wave: :wave:
No mitäs ihmeellistä siinä sitten olisi? Meinaan että useimmilla meistä on ainakin jossain elämän vaiheessa jonkinmoista bi-taipumusta. Siis tarkoitan että ajatuksen tai fantasian tasolla, onhan tästä ihan tutkittuakin tietoa.

Ihmettelenpäs vaan että kuinka niin Kovat ajat taitaa olla tulossa" ?? Kaikkihan riippuu aivan siitä että kuinka lähtee näitä taipumuksiaan toteuttamaan. Mulla ainakin on 99% hetero -taipumuksia. "Kovat ajat" mun vaimolle tulee vasta sitten jos lähtisin tuonne muiden naisten kanssa vällyjen väliin niitä toteuttamaan... Aivan sama bi -taipumusten kanssa. Niinkauan kuin mies ei petä sinua toisten miesten tai naisten kanssa niin mitäs se nyt meinaa.

Ja siitä omasta 1 prosentistani... niin, tietynlaisessa mielentilassa voisin jopa kuvitella rakastelevani toisen miehen kanssa. Mutta senkin tiedän että tätä en tule koskaan toteuttamaan, yhtä vähän kuin sitäkään että rakastelisin muun naisen kuin oman vaimoni kanssa.
Asiaa!! =)
 
mies vailla vertaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 11:30 help kirjoitti:
Eli tilanne on tämä: aviomieheni kävi parilla bissellä sen parhaan ystävän kanssa (kyseinen kaveri on myös meidän esikoisen kummi), tuli suht.koht aikaisin ja hyvässä kunnossa kotiin koska oli arkipäivä, no kuskina niillä oli kaverin tyttöystävä, sit sen kaveri oli unohtanu jotain levyjä meille niin ku ne heitti sit mieheni kotiin se tuli sit samalla hakee niitä levyjä meidän asunnosta, ja mä olin nukkumassa ku ne tuli, heräsin sit siihen et ne jutteli eteisessä (meidän asunnossa makuuhuoneesta näkee suoraan eteiseen) sit ku mun miehen kaveri oli lähdössä ulos hän yhtäkkiä suuteli mieheni :eek: siis se ei ollut kielisuudelma vaan ihan tavallinen nopea pusu mut kuitenki suulle!!! Nyt mieheni väittää et on ihan normaalia jos miehet on hyviä ystäviä et ne joskus tekee niin!!! onko se normaalia? tekeeks miehet noin? olenko naimisissa #&%?$!* kaa? pliiiis miehet vastatkaa!
Tuun kohta hulluksi, mua ällöttää ja en saa sitä kuvaa niistä kahdesta pois mielestäni, ja mä en pysty olla mieheni kaa enää ilman et mua alkaa ällöttää :/
Joo en oo kyllä IKINÄ nähnyt tuollaista. En todella. Kaveriporukassa.

Eikä se ole #&%?$!* jos se pitää myös miehistä, sitä kutsutaan bi-seksuaaliksi.
 
mies vailla vertaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 15:27 mies vailla vertaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 11:30 help kirjoitti:
Eli tilanne on tämä: aviomieheni kävi parilla bissellä sen parhaan ystävän kanssa (kyseinen kaveri on myös meidän esikoisen kummi), tuli suht.koht aikaisin ja hyvässä kunnossa kotiin koska oli arkipäivä, no kuskina niillä oli kaverin tyttöystävä, sit sen kaveri oli unohtanu jotain levyjä meille niin ku ne heitti sit mieheni kotiin se tuli sit samalla hakee niitä levyjä meidän asunnosta, ja mä olin nukkumassa ku ne tuli, heräsin sit siihen et ne jutteli eteisessä (meidän asunnossa makuuhuoneesta näkee suoraan eteiseen) sit ku mun miehen kaveri oli lähdössä ulos hän yhtäkkiä suuteli mieheni :eek: siis se ei ollut kielisuudelma vaan ihan tavallinen nopea pusu mut kuitenki suulle!!! Nyt mieheni väittää et on ihan normaalia jos miehet on hyviä ystäviä et ne joskus tekee niin!!! onko se normaalia? tekeeks miehet noin? olenko naimisissa #&%?$!* kaa? pliiiis miehet vastatkaa!
Tuun kohta hulluksi, mua ällöttää ja en saa sitä kuvaa niistä kahdesta pois mielestäni, ja mä en pysty olla mieheni kaa enää ilman et mua alkaa ällöttää :/
Joo en oo kyllä IKINÄ nähnyt tuollaista. En todella. Kaveriporukassa.

Eikä se ole #&%?$!* jos se pitää myös miehistä, sitä kutsutaan bi-seksuaaliksi.
Mikä ihme tätä palstaa vaivaa kun ei voi sanoa normaaleja sanoja ilman #&%?$!* -merkkejä. Käsittämätöntä kyllä. Ymmärrän hyvin jos kirosanat suodatetaan, mutta voi helv....
 
my name
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 22:17 Annabel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 16:41 vieras kirjoitti:
Tuon ymmärtäisi jossain baarissa ilon pidon keskellä spontaanisti tehtynä! Mutta kyseessä oli ilmeisesti ihan rauhallinen tilanne.. Minun mielestäni ei normaalia heteromiesten käytöstä! :\| En itsekään moiskauttelisi naisystävää noin intiimisti "ihan muuten vaan" mutta vauhti päällä saattaisin.
No onpa nyt kauhea kohu yhdestä suukosta?!?! Miksi olisi niin kauhean järkyttävä ajatus, jos miehesi olisi bi? Olen naimisissa oleva nainen, mutta olen suudellut ystävätärtäni, niin humalassa kuin selvinpäinkin. Sänkyyn en kuitenkaan menisi, pusuttelu on vain eräänlaisen ystävärakkauden merkki. On tietysti harvinaisempaa, että sitä tekee miehet, mutta onhan sitä nyt pahempiakin mieltymyksiä! Tietysti varsinainen pettäminen on eri ja ikävämpi juttu. Minusta #&%?$!* miehet ovat rasittavia ja ahdaskatseisia tylsimyksiä. Tietynlainen avoimuus on jopa seksikästä.... ;)
Jospa se ei ookkaan pelkkä suukko vaan ovat tulleet sängystä...

Miksi ihmeessä pusuttelisivat muuten noin?
 

Yhteistyössä