Onko tämä normaalia!?

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
help
Eli tilanne on tämä: aviomieheni kävi parilla bissellä sen parhaan ystävän kanssa (kyseinen kaveri on myös meidän esikoisen kummi), tuli suht.koht aikaisin ja hyvässä kunnossa kotiin koska oli arkipäivä, no kuskina niillä oli kaverin tyttöystävä, sit sen kaveri oli unohtanu jotain levyjä meille niin ku ne heitti sit mieheni kotiin se tuli sit samalla hakee niitä levyjä meidän asunnosta, ja mä olin nukkumassa ku ne tuli, heräsin sit siihen et ne jutteli eteisessä (meidän asunnossa makuuhuoneesta näkee suoraan eteiseen) sit ku mun miehen kaveri oli lähdössä ulos hän yhtäkkiä suuteli mieheni :eek: siis se ei ollut kielisuudelma vaan ihan tavallinen nopea pusu mut kuitenki suulle!!! Nyt mieheni väittää et on ihan normaalia jos miehet on hyviä ystäviä et ne joskus tekee niin!!! onko se normaalia? tekeeks miehet noin? olenko naimisissa homon kaa? pliiiis miehet vastatkaa!
Tuun kohta hulluksi, mua ällöttää ja en saa sitä kuvaa niistä kahdesta pois mielestäni, ja mä en pysty olla mieheni kaa enää ilman et mua alkaa ällöttää :/
 
MÄ en ole koskaan nähnyt vastaavaa... Tai sit jos miehet voi noin tehdä niin silloin minun suuri kaveripiirini on erittäin homo kammoista porukkaa ku halauksetkin hoidetaan vain ja ainoastaan jos saavat tärkeässä ottelussa/ajassa maalin (sähly/jalkapalloharrastuksissa).
Minä kyllä nyt vähän epäilen. Ehkä miehesi tykkää molemmista tai kaipaa uutta kokemusta
 
help
en mäkään ole ikinä nähnyt mitään sellaista, siis ennen tätä....unohdin lisätä et mieheni ei tehnyt mitään vaan se oli sen kaveri joka antoi sen pusun ja mieheni vain seisoi siinä, mut silti :eek: ja nyt hän selittää vaan et se kaveri vain pelleili....mut silti sen on hänen mielestä ihan normaalia et hyvät ystävät tekee näin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 12:12 help kirjoitti:
en mäkään ole ikinä nähnyt mitään sellaista, siis ennen tätä....unohdin lisätä et mieheni ei tehnyt mitään vaan se oli sen kaveri joka antoi sen pusun ja mieheni vain seisoi siinä, mut silti :eek: ja nyt hän selittää vaan et se kaveri vain pelleili....mut silti sen on hänen mielestä ihan normaalia et hyvät ystävät tekee näin!
Valehtele miehen kaverille että tiedät mitä tapahtui ja vaadi häntä "tilille" asiasta. Kuitenkaan kertomatta etukäteen miehen kaverille! Jospa hän tunnustaa onko homo vai bi vai mikä! Mutta Helveti.n outoa!!!!!!!! :eek:
 
digorina
No itse olen baarissa töissä,ja kyllä ihan hetero mieskaverit pussailee pikku päissään!!!
Itseasiassa yks julkkismies joka on naimisissa ja jonka tunnen tulee aina pussailee kaveriansa mun naaman eteen,ku tietää et mä inhoan sitä näkyä :)
Että ota vaan ihan iisisti,jos mies ja kaveri ovat ihan oikeasti hyvät kaverit!!!

(mä olen ymmärtäny,et tää mun kaveri pussailee sen takia ku akat roikkuu sen perässä ja se on kuitenkin varattu,eikä muijille mene puhe päähän...
Ja tää kenen kaa se pussailee on kuin veli tälle miehelle,soittaa samassa bändissä,asuvat lähekkäin yms.)
 
Taitaa olla oikeasti ihan harmiton juttu!
Ei sun mies mikään homo tai bi ole, ole huoleti.
Mun mies heitää samanlaista läppää kavereidensa kans päissään, läpsii persiille ja semmosta.. Mutta jos joku vieras mies tulis mun ukon lähelle se kyllä vetäsis turpaan :D

EI MITÄÄN HÄTÄÄ POJAT ON POIKIA!
 
Mitä väliä sillä on olisiko homo tai muuta, jos ei kuitenkaan petä. Ennakkoluuloton mies tuntuu olevan, mutta mikäli parisuhde on kunnossa molempien puolelta niin ei se pettämisen uhka siitä kasva vaikka bi olisikin :)
 
Mikä on normrmaalia ja kuka sen määrittää?Me immeisetpä hyvinki.Sinuna kysyisin suoraan missä mennään.Sun miehes sen tietää parhaiten.Luulen että vois olla bi-seksuaailisia taipumuksia, harvemmin muuten miehet moiskauttelee.Kovat ajat taitaa olla tulossa...voimia sulle.
:hug: :wave: :wave:
 
well
mun mieheni sanoo ettei he kavereitten kanssa pussaile mihkään kohtaan ei suulle ei edes poskelle. heidän porukassa on yksi joka on bi- haluisi mutta ei muut suostu edes kännissä.
 
Joillakin heteromiehillä on keskenään "homoleikkejä", joilla itse asiassa tehdään pilkkaa homoseksuaalisuudesta ja osoitetaan, että oma miehuus kestää pienen homostelunkin vaurioitumatta. Älä siis huolehdi, kaiken todennäköisyyden mukaan miehesi on täysi hetero.
 
m31
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 22:10 Mää kirjoitti:
Mikä on normrmaalia ja kuka sen määrittää?Me immeisetpä hyvinki.Sinuna kysyisin suoraan missä mennään.Sun miehes sen tietää parhaiten.Luulen että vois olla bi-seksuaailisia taipumuksia, harvemmin muuten miehet moiskauttelee.Kovat ajat taitaa olla tulossa...voimia sulle.
:hug: :wave: :wave:
No mitäs ihmeellistä siinä sitten olisi? Meinaan että useimmilla meistä on ainakin jossain elämän vaiheessa jonkinmoista bi-taipumusta. Siis tarkoitan että ajatuksen tai fantasian tasolla, onhan tästä ihan tutkittuakin tietoa.

Ihmettelenpäs vaan että kuinka niin Kovat ajat taitaa olla tulossa" ?? Kaikkihan riippuu aivan siitä että kuinka lähtee näitä taipumuksiaan toteuttamaan. Mulla ainakin on 99% hetero -taipumuksia. "Kovat ajat" mun vaimolle tulee vasta sitten jos lähtisin tuonne muiden naisten kanssa vällyjen väliin niitä toteuttamaan... Aivan sama bi -taipumusten kanssa. Niinkauan kuin mies ei petä sinua toisten miesten tai naisten kanssa niin mitäs se nyt meinaa.

Ja siitä omasta 1 prosentistani... niin, tietynlaisessa mielentilassa voisin jopa kuvitella rakastelevani toisen miehen kanssa. Mutta senkin tiedän että tätä en tule koskaan toteuttamaan, yhtä vähän kuin sitäkään että rakastelisin muun naisen kuin oman vaimoni kanssa.
 
help
mieheni on kyl ihan suomalainen
ja ehkä se on nii että tämä kyseinen kaveri on bi, nii ku sanoin tos aiemmin nii mieheni ei oikeastaan tehnyt mitään vaan seisoi siinä ku tää kaveri sit antoi sen pusun....nii jos joku niistä on bi tai homo nii kyl se on se kaveri...
kiitos kaikille, oli kivaa lukea erilaisia mielipiteitä :flower:
 
Tekeekö yksi suukko miehestä #&%?$!*? :D
Sittenhän tässä maassa on aika hitsin paljon lesbojakin ;)
tuskin tuo nyt mitään sen ihmeellisempää meinasi.
Monesti nähnyt pienessä hiprakassa miesten antavan suukon vitsillä toisilleen.
 

Yhteistyössä