Onko tämä mielestänne totta? ”Ellei ihminen usko Jeesukseen Kristukseen, hän ei pääse taivaaseen. Hän joutuu kadotukseen eli helvettiin.”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
nyt taisit saada vihat niskaasi nm. @-roosaruusa- lta
Enkä saa, Roosa hyväksyy erilaiset ihmiset kuten itsekin teen.

Ongelma on siinä, että uus-woke-homohumppalaiset eivät hyväksy muita ihmisiä sellaisena kuin he ovat. Heillä on vaatimuksia, että maailma muutetaan heidän näköiseksi, käyttäen hyväksi vähemmistökorttia!
Todellisuus on, että eivät tytöt halua olla pukkarissa tai suihkussa miehen näköisen kanssa, se on erittäin epämukavaa etc.
Tai miehen fysiikalla naisten urheilukisoissa? Ovatko he menettäneet järkensä?

Opetus lähimmäisenrakkaudesta voidaan lopettaa ja tilalle tulee kirja (näin kärjistettynä) jossa opetetaan että pojalla on pimppi tai opetetaan miten homot harrastavat seksiä. Mielestäni sukupuoli-identiteetit ja ihmisten väliset seksiasiat eivät kuulu kouluihin paitsi tieteen kannalta kun käydään läpi lisääntymistä ja ihmisen anatomiaa.
Seksuaalinen suuntauma on jokaisen henkilökohtainen asia, ei meidän muiden sitä tarvitse koulussa tietää.

Me saamme vaikutteita jenkkilästä ja suunta on vahvasti sama mitä jenkeissä on nyt. Vanhemmat ovat raivoissaan opetuksesta, ja kun tätä vanhempien mielestä epäsopivaa koulukirjaa luettiin ääneen istuntosalissa niin sen lukeminen kiellettiin sopimattomana. Oli melko hyvä kuitata perään, että tätä lapset lukevat päivittäin kouluissa, mutta täällä aikuisten kesken tämä ei ole sopivaa?
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Tätä en aivan tajua.


Jokaisen seksuaalisuus on uniikki. Asia mitä ei kuuluisi edes yrittää määrittää normaaliksi tai epänormaaliksi.

Kirkko-osuuteen en puutu.
Näin on. Jos kyse olisi vain sukupuoli-identiteetistä. Mutta jos rakennetaan sen ympärille älytön himmeli joka odottaa muilta äärimmäisyyksiin menemistä niin ei se ole mielestäni oikein, eikä normaalia.

”Ole epänormaali, mutta älä oleta että muut muuttuvat epänormaaliksi.”
 
enpä olis uskonut että sinutkin rehti äijä on aivopesty moisella bullshittillä

mutta otamma konttitolkulla makkaraa, keppanaa ja tulista sinappia mukaan
ikuisuudenko verran siellä saa löylytellä firman piikkiin? 🤣🤣🤣
Eihän krut sanonut noin.



Mut makkara tulisella sinapilla kelpaisi just nyt! Pöltsamaan kangeeta, kiitos :p
en varsinaisesti sanonut mutta vierailija on siinä mielessä oikeassa että mää oon uskomassa
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
en usko että lispen mielestä olis väärin olla epänormaali, hää ei vaan tykkää siitä että evlut kirkko hyväksyy liian helposti monenlaisia epänormaalisuuksia
Meillä ei ole enää muuta kuin Kirkko joka vaalii meidän perinteitä. Mulla on ollut luottoa kirkkoon ja nyt se on murentunut.
Jopa perustuslakia luetaan nykyään miten sattuu ja muokataan mieleiseksi. Olisi edes yksi pysyvä asia!😞
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Meillä ei ole enää muuta kuin Kirkko joka vaalii meidän perinteitä. Mulla on ollut luottoa kirkkoon ja nyt se on murentunut.
Jopa perustuslakia luetaan nykyään miten sattuu ja muokataan mieleiseksi. Olisi edes yksi pysyvä asia!😞
oon samaa mieltä siitä että evlut kirkko on epäonnistunut perinteiden vaalimistyössä

onnex on vielä Jääkäripataljoona 27 perinneyhdistys
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei minulla ole vaikeuksia hyväksyä uskovaisen vakaumusta tai homoseksuaalin suuntautumista, molempia kuuluu ystäväpiiriini. Mutta se ei tarkoita, etteikö kysymyksiä ristiriidoista havaitun reaalimaailman kanssa voisi esittää.
Hyväksytkö siis uuswoke-sukupuoli-identiteetti-homohumpan sellaisena kuin se meille tuodaan?
Missä kulkee raja, vai onko mitään rajaa minkä yli et ole valmis menemään - tai siis mitä et enää hyväksyisi?
 

Yhteistyössä