Onko tälläisestä merkistä kokemusta kun VISION!??!

  • Viestiketjun aloittaja mmmm
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis mä oon käyttänyt sitä vaan ihan kanavien katseluun,en siis tallentamiseen,meil ollu se vuoden verran ja ainakaan vielä ei mies ole moittinut vehjettä ja jotain myöhäisilta ohjelmia se on sil tallennellukkin,mä yleensä enempi katselen olkkarissa tolla ihan simppelillä digiboxilla telkkaria.Eli enempää en osaa kertoa kun mies vielä töissä,mutta ehjänä on ainakin ollut tän reilun vuoden ajan.
 
Meillä on sen merkkinen laite, mutta en kyllä voi suositella.. ostimme sen, koska se oli halpa (kesällä maksoi 200e prismassa), mutta parempi ois ollut ku oltais maltettu säästää vähän lisää ja ostaa parempi.. kaukosäädin ei oikein aina toimi hyvin, esim. käynnistäminen ja sulkeminen on helpompaa itse laitteesta.. ainakin tää meidän laite oli sillä Ylen mustalla listalla, mutta eikö noita vision-merkkisiäkin ole useampia versioita, joten ihan kaikista en voi mennä sanomaan..
 
puhuttiin prisman telkkariosaston päällikön kanssa ja heillä siellä vision näytillä.oli mennyt rikki aika nopeesti ja meille ainakin sanoi ettei suosittele sitä kellekkään.tuskin sanois noin jos ei olis totta.
 
huh
Helsingin Sanomat oli onnistunut saamaan käsiinsä Yleisradion "digiboksien mustan listan", joka sisältää eniten ongelmia mm. tekstitysten kanssa aiheuttaneet digiboksit. Lähes kaikki listalta löytyvät digiboksit ovat jo poistuneet myynnistä, joten ongelmat eivät, ainakaan Yleisradion listan mukaan, koske enää niin pahasti uusimpia digibokseja.

Käytännössä yhteenkään listalta löytyvään digiboksiin ei ole saatavilla ohjelmistopäivitystä, joka korjaisi laitteessa olevia vikoja.

Heikoiten tekstityksiä osasivat YLEn listan mukaan nämä laitteet:
Zehnder TX 100s
Fintec 300 T
Volksbox Lemon 01T
Lemon 030-T
Digit-All-World TFT-900
Satunnaisesti tekstejä väliin jättäviä ovat:
Humax CI-5100T
Humax CI-4000T
Maximum T800 FTA
Maximum FTA 100T
Maximum T-801 Cx
Mobidig STB 1000T
Ryhmään "muut ongelmat" kuuluivat puolestaan seuraavat laitteet:
Nokia 310 MHP
"epästabiili"
Philips DTR 1000
laitteessa vakavia ongelmia, "kuoli" toisinaan itsestään
Panasonic TU-CT120
"toimi miten sattui"
Sagem ITD 60
"latailee palveluita huvikseen"
ICAN MHP / Finlux 510
"kuvasuhdeohjaus ei toimi"
Force 530-T PVR
"tekstitys sekoilee, samoin kuin laite itsekin"
Lisäksi listalle pääsi myös suhteellisen suosituksi noussut Kaonin KTF-N620, joka mainittiin listalla tekstitysongelmiensa vuoksi, mutta nämä ongelmat ovat listan mukaan korjattu syyskuussa julkaistulla päivityksellä (joka tosin pyyhki laitteen kovalevyn tyhjäksi asennuksen yhteydessä).
 
Helekutti
Toi edellinen lista on se ikivanha eikä siinä olevia laitteitakaan ole myyty enää pitkään aikaan. Oikean listan voi katsoa täältä
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/12095.cfm
 

Yhteistyössä