Onko täälläkin sisäpiiri???

  • Viestiketjun aloittaja harmailee
  • Ensimmäinen viesti
harmailee
Piti jatkaa..
Sitten, jos "hyppäät" johonkin pinoon, jossa on ns. sisäp. läisiä tai vakkareita, niin sitä uutta ei juurikaan huomata \|O . Elikkä paree vaan harmailla.
 
miekin uudenpuoleine
Mun mielestä noissa viikko-pinoissa huomioidaan yhtä hyvin uudet kuin vanhatkin - toki jos siellä on tuttuja edeltäviltä viikoilta, niin ne sitten jo tuntee toisensa, mutta noin yleisesti ottaen. Jos täällä tekee avauksia "omiin nimiin" niin sitten ei välttämättä tule vastauksia... eli paremmin tuolla pinoissa. Ja sitten on näitä toivottomat yms pinoja joissa on sellaista porukkaa, jotka on palstailleet yhdessä pitkään.

Eli kannattaa mennä mukaan noihin viikko-pinoihin! :wave:
 
Itse kirjoittelen täällä aika vähän. En koe kuuluvani vakiokalustukseen vaan olen ennemminkin vieraileva tähti ja siitä huolimatta minut mielestäni on täällä aina otettu hyvin vastaan ja En koe kuuluvani vakiokalustukseen vaan olen ennemminkin vieraileva tähti mieltä painaviin kysymyksiini on vastattu ihan asiallisesti. Luulempa, että asia on vähän miten sen ottaa. Mielestäni täällä on ollut helppo löytää itselleen aina sopiva paikka ihan yrittämisen alkumetreistä saakka - aina löytyy samanlaisten asioiden ja tuntemusten kanssa painivia kanssasisaria. Rohkeasti vaan joukkoon! :wave:
 
pinoilija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:12 harmailee kirjoitti:
En tiiä mihin kuulun, kun vasta syksyllä yritykseen ja en oo mikään vakkarikaan, enkä jaksa kirjautua.
Selailehan vähän, ihan varmasti löytyy pino syksyllä yrityksen aloittaville! :wave: Ei tarvii olla vakkari eikä tarvii kirjautua! Pinoon vaan! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:12 harmailee kirjoitti:
En tiiä mihin kuulun, kun vasta syksyllä yritykseen ja en oo mikään vakkarikaan, enkä jaksa kirjautua.
Jos haluut jakaa ajatuksia niin tuolla on ainakin semmoinen ketju kuin "vauvakuume mutta ei vielä". Kyllä mukaan mahtuu! En ymmärrä juttuja mistään sisäpiiristä, en ole itse ainakaan kokenut olevani ulkopuolella vaikka en ole lähettänyt kuin ehkä n. 3 viestiä :D
 
Mä yhdyn aavikkokahlaajan ehdottamaan ketjuun "vauvakuumetta mutta ei vielä" :) Itse olen siihen ketjuun muutamia kertoja kirjoitellut (uusi käyttäjä minäkin). Tervetuloa mukaan vaan :) Siellä on monia, joilla yritys alkaa vasta syksyllä. Itsellä ensimmäisen lapsen yrittäminen alkaa vasta kesällä 2008 :)
 

Yhteistyössä