Onko täällä ollu keskustelua huomisesta kohun aiheuttaneesta Neljät Häät ohjelmasta?

  • Viestiketjun aloittaja Sirpa__
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja stte juntti valittaa ruuista, kun on niin "epämääräisen näköistä", ja uskaltaa popsia vain vihreitä kuuulia. Eka alkuruoka jonka on ikinä syönyt, ja jää kuulemma viimeiseksi... OMG :D mikä pelle. Ja tosiaan ne collegetakit ja farkut häissä. facepalm koko nainen.
 
sfase
Ei ollu heilläkään helppoa, kun kaikki häät oli kaikilta osin aivan kamalat.

Tämä oli eka kerta kun katsoin tämän ohjelman. Lienee kaikki jaksot samanlaisia?
Tää on kyllä ärsyttävää tässä sarjassa, kaikkea haukutaan koko ajan! Mikään ei ole omaan makuun ja tarpeeksi häätunnelmaa.

Toi punatukkainen nainen on kyllä aika nolo. Noi vaatteet ja ennen kaikkea sen käytös.. huhhuh.
 
Jos jotain hyvää tuosta ohjelmasta hakee, niin se on tuon yhden morsiammen kommentit. Anne sentään uskaltaa sanoa jotain positiivista jokaisista häistä, kun muut vain haukkuvat tai sitten tuo ohjelma on sellaiseksi leikattu. Mutta olen ihan samaa mieltä tuosta punahiuksesta, että ei osaa pukeutua ja osaa vain valittaa.
 
Turkilmas
Jee, kerrankin mä pääsen kommentoimaan ohjelmaa kun kerran katsoinkin :D. Ensinnäkin: se Siskon kiukuttelu oli toki typerää, mutta lopulta vaikutti parhaimmalta tyypiltä koko nelikosta. Se Auri oli mun makuuni ehdottomasti ärsyttävin tyyppi (ja kauhean tutun näköinen kuten miehensäkin). Hirveää arvostelua ja selkeästi ylimielinen. Pelkäsin että hän voittaisi. Se tumma nainen oli myös melkein yhtä ärsyttävä. Melkein vain siksi, että vaikutti jotenkin vähän reppanalta ja sen takia ymmärsi paremmin sen arvostelun. Jos Auri vaikutti ylimieliseltä, niin se tumma nainen oli epävarman oloinen.

Voittaja oli ainoa, joka ei oikein urakalla keksinyt huonoa muiden häistä. Siis sen Siskon lisäksi. Mutta Siskon kuiva huumori kyllä osui ja upposi parhaiten :).

Jäin miettimään, että minkä takia kaikki kritisoi voittajaa. Hän kun vaikutti ihan symppikseltä ja ansaitsi kyllä voittonsa. Oliko siinä jotain, mitä ei ruudussa näytetty. Oli miten oli, mun mielestä on noloa olla noin huono häviäjä kuin mitä muut morsiamet oli.
 
"vieras"
Hahah, mikä jakso :) Kaikesta valitetettiin tai sitten keksittiin valittamista, itse kyllä sai käyttäytyä kuin juntit, pukeudutaan farkkuihin toisen häihin ja mökötetään omissa häissä yms. muuta. Semmoinen fiilis tuli, että muut olivat tosi kateellisia Annelle :) Tosi katkeria morsiamia....
 
"vieras"
Ohhoh, tulipa taas koettua myötähäpeää...

Voitto meni oikealle parille. Olisin suonut sen myös vikalle parille, ne olivat tyylikkäät häät, ja ruoka näytti herkulliselta, ei todellakaan "epämääräiseltä".
 
"elli"
meillä naurettiin kippurassa kiukuttelevalle siskolle. Siis uskomatonta et aikuinen ihminen voi olla noin juusto. Tosin, tuskin kiukuttelu oli ensimmäinen kerta, et eiköhän mies ole tietoinen minkä ottaa ja sukulaiset myös. Eipä ollut sitten jumbosijakaan yllätys! Mut jos toi siko otti kaaliin, niin kyllä toi sh ja lääkäri-parikin sai verenpaineen kiehumaan. Siis niin teennäinen ja itseään täynnä olevan oloinen nainen! Argh! Mistä näitä valittajaeukkoja oikein tulee?????
 
[QUOTE="vieras";26435038]Vaikka mua ois kuinka stressannut ja vituttanut niin olisin esittänyt että "voi kun on kivaa" ja kotona sit itkeä märmättänyt...[/QUOTE]


Aloin ajattelemaan omia häitäni ja kun mieheni ryöstettiin. Mun ensimmäinen reagtio oli lähes samanlainen, kuin ohjelman morsiamen. Olisi tehnyt mieli lähteä lätkimään ja enisin istuinkin varmasti naamarutussa paikoillani. Mutta sain koottua itseni ja tein tehtäväni... luojan kiitos sain apua äidiltäni ja mieheni työkavereilta.. Mutta siis mulle ei ollut tullut pieneen mieleenikään, että mieheni ryöstetään ja pystyn samaistumaan morsiamen mielialaan, mutta tosiaan sain koottua itseni, enkä nolannut.
 

Yhteistyössä