Onko täällä ollu keskustelua huomisesta kohun aiheuttaneesta Neljät Häät ohjelmasta?

  • Viestiketjun aloittaja Sirpa__
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26443198]Hahah, mikä jakso :) Kaikesta valitetettiin tai sitten keksittiin valittamista, itse kyllä sai käyttäytyä kuin juntit, pukeudutaan farkkuihin toisen häihin ja mökötetään omissa häissä yms. muuta. Semmoinen fiilis tuli, että muut olivat tosi kateellisia Annelle :) Tosi katkeria morsiamia....[/QUOTE]


Olihan Annen häissä aika paljon teennäistä, mutta silti Anne vaikutti ihan kivalta ihmiseltä. Vikat häät taasen vaikutti kaikista tyylikkäimmiltä ja mukavilta, mutta morsian taasen vähemmän mukavalta.
 
7thHeaven
Aloin ajattelemaan omia häitäni ja kun mieheni ryöstettiin. Mun ensimmäinen reagtio oli lähes samanlainen, kuin ohjelman morsiamen. Olisi tehnyt mieli lähteä lätkimään ja enisin istuinkin varmasti naamarutussa paikoillani. Mutta sain koottua itseni ja tein tehtäväni... luojan kiitos sain apua äidiltäni ja mieheni työkavereilta.. Mutta siis mulle ei ollut tullut pieneen mieleenikään, että mieheni ryöstetään ja pystyn samaistumaan morsiamen mielialaan, mutta tosiaan sain koottua itseni, enkä nolannut.
Mikä siinä miehen ryöstössä sitten on niin kamalaa?
En oo ollu yhdissäkään häissä, jotka ois perinteiset, en siis näitä "perusleikkejä" oo päässy seuraamaan..
 
Mikä siinä miehen ryöstössä sitten on niin kamalaa?
En oo ollu yhdissäkään häissä, jotka ois perinteiset, en siis näitä "perusleikkejä" oo päässy seuraamaan..

Ei siinä mitään kamalaa ollutkaan, mutta itselle se tuli jotenkin niin yllätyksenä ja tuli vain tunne, että ei, ei jaksa, ei nyt. Mutta kun pääsi vauhtiin, niin ihan mukavaahan se oli.
 
siskomyös
Vikat häät olivat kyllä kaikkein tyylikkäimmät. Harmi tosiaan ettei morsian ollut niin mukavan tuntuinen ihminen. Itelle pisti silmään Annen huono puku. Jotenki liian alaston. Korostii liikaa rumaa kaulaa. Teennäisyys oli myös silmiinpistävää jopa kotikatsomoon.
 

Yhteistyössä