Onko täällä muita jotka palelee läpi talven?

  • Viestiketjun aloittaja "Omituinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Omituinen"
Kun mä en ole törmännyt kehenkään muuhun itseni lisäksi joka palelisi sieltä lokakuusta huhtikuuhun jatkuvasti.
Kaikki jankkaa et pukeutumiskysymys ja asenneongelma ja talvi on ihanaa, mut mä olen lapsesta asti palellut.
Sisällä lämmintä 25 ja mies ei pysty täällä elämään jos lämpöjä vielä nostetaan ja mä voisin kevyesti heittää hanskat käteen. Ja siis todellakin palelen myös sisällä, mulla on n.puolet vuodesta aina kylmä.
Tälläkin hetkellä makaan sohvalla fleecehousut ja villasukat jalassa, toppi ja villapaita päällä ja peitto päällä ja kylmiä väreitä menee läpi kropan.

Oonko mä ihan friikki?!

Sit taas +30 ei tunnu missään, oon ihan elementissäni kun lämpötilat nousee yli 25 asteen :)
 
iltapäivätähti unplugged
Mulla sama. Lokakuussa viimeistään alkaa vilu. Hartiat korvissa saa kyyristellä läpi talven, vaikka vetäis mimmoista lämpökerrastoa päälle. Sormet + varpaat aina (siis kirjaimellisesti AINA) jäässä. Ulkona kestää olla -10 asteessa puoli tuntia, sitten särkee varpaita niin paljon ettei kykene. Kylmemmässä ei ollenkaan, eikä tossa tuulessa joka tuolla nyt riehuu. Turha tulla mulle sanomaan että vedä uggit jalkaan ja lämpöhanskat ja sitä + tätä. On hankittu laatuvaatetta että tarkenisi. Ei tarkene. :D Kylmä ja kiukuttaa.

Tulis pian toukokuu, siinä vaiheessa kun ruoho alkaa vihertää, meikäläisen syväjää alkaa yleensä sulaa...
 
Sama juttu! Monet ihmettelee miten mulla on aina kylmä. En ole mitenkään laiha, pukeudun ihan normaalisti. Oon joskus melkein itkenyt sitä turhautumista tähän kun on aina kylmä, varsinkin kädet on ihan jäässä.
 

Yhteistyössä