Onko täällä kukaan saanut apua liialliseen hikoiluun?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkaa tuskastuttaa kun etenkin näillä keleillä hikoilen aivan valtavasti, eniten häiritsee se että hiki valuu otsaa/naamaa pitkin, ei tarvitse kuin paikallaan istua.
Lääkäriin en oo vielä mennyt mut mieli tekis kyllä, ois kiva kuulla jos kellään ois kokemusta jostakin hoitokeinosta!?
Ja ei, en ole ylipainonen, siitä tää järjetön hikoilu ei siis johdu.
 
"hehee"
Apteekista 'absolut torr'. En hikoillut enää. nykyään käytän sitä aina, jos kainaloläikkäherkkä paita. Ja juu, olen sipaissut sitä myös muualle, vaikka ei kai saisi.
 
Mäkin hikoilen todella paljon, etenkin naamasta, mutta en kyllä pidä sitä lääketieteellisenä ongelmana. Mulla on vaan paperia laukussa ja sillä pyyhin ylimääräset pois ja meikit voin unohtaa näillä keleillä.
 
Mäkin hikoilen todella paljon, etenkin naamasta, mutta en kyllä pidä sitä lääketieteellisenä ongelmana. Mulla on vaan paperia laukussa ja sillä pyyhin ylimääräset pois ja meikit voin unohtaa näillä keleillä.
Tekee ainakin iholle hyvää, jättänyt kans meikit näil keleil. Ainoo mikä ärsyttää on se, et naama on sit kirkuvan punainen kun hikoilee ja kuivaa kokoajan ... Ärsyttävää.
 
pyllypyyhenaama
Tekee ainakin iholle hyvää, jättänyt kans meikit näil keleil. Ainoo mikä ärsyttää on se, et naama on sit kirkuvan punainen kun hikoilee ja kuivaa kokoajan ... Ärsyttävää.
Mulla on aurinkoallergia, ja oma hikoilu pahentaa sitä. Varsinkin kun on tällainen naamahikoilja kuin mä. Siks mulla on niitä yksittäispakattuja herkänihon pyllypyyhkeitä aina käsilaukussa, sillä kun hellästi pyyhkii ja heittää vähän aurinkorasvaa vielä päälle niin ei punota.

Tosin mun ystävät hirnuu mulle kun oon pyllypyyhenaama. Mut ne rauhoittaa ihoa, eikä raavi kuin paperi.
 
Mulla on aurinkoallergia, ja oma hikoilu pahentaa sitä. Varsinkin kun on tällainen naamahikoilja kuin mä. Siks mulla on niitä yksittäispakattuja herkänihon pyllypyyhkeitä aina käsilaukussa, sillä kun hellästi pyyhkii ja heittää vähän aurinkorasvaa vielä päälle niin ei punota.

Tosin mun ystävät hirnuu mulle kun oon pyllypyyhenaama. Mut ne rauhoittaa ihoa, eikä raavi kuin paperi.
Pitää kokeilla, en oo tajunnu aiemmin =)
 
Tekee ainakin iholle hyvää, jättänyt kans meikit näil keleil. Ainoo mikä ärsyttää on se, et naama on sit kirkuvan punainen kun hikoilee ja kuivaa kokoajan ... Ärsyttävää.
Joo mullakaan ei oo ihossa pigmenttia juur nimekskään, joten naama näyttää helposti punaselta jos on vähänkään kuuma. Ja oon kans myös allerginen UV-säteille. Mä niin rakastan kesää :D
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor

Yhteistyössä