Onko täällä ketään niin vanhaa, Trip-mehuista...

joo
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Miksihän niitä ei myydä enää niissä tetroissa?
pakkaus - ja kuljetuskustannusten vuoksi. kustannustehokkaampaa pakata tetroihin.
Jännä tuo tetra-sana. Sehän minun käsittääkseni nimenomaan tulee siitä vanhasta mehutetran muodosta, joka on tetraedri eli pyramidi, jossa on kolmion muotoinen pohja. Silti sanotaan mehutetraksi tavallista laatikkoakin. :)

Ja eikö se Trip-nimikin tule siitä, että siinä alunperin oli ne kolme kulmaa? Hyvin muistan ne purkit, erityisesti sen mustaherukan. Sitä aina äiti ja mummo osti, vaikkei kai mun suosikki ollutkaan.

Pömppiäisten äiti
Muistaako joku sellaisia jogurtteja, joissa oli valkoisen perusjogurtin alla kerros toffeen (?) makuista mömmöä? Niitä oli ehkä kolmea erilaista, jossain oli koiran kuva, jossain ehkä kissan? Olikohan yhden nimi Malla? Tosi hyviä jogurtteja olivat.

jalmir harmaana
Muistan triptetrat ja repäisykorkit.
Muistaako kukaan Tomcat-jäätelöä,splittijäätelöä ja sitä vähän superpuikon mallista,jossa oli tikussa kirjoitettuna joku ennätys tms. ja sit sellaisia purkkia,joissa oli mukana hassuja tarroja..Yhdessä oli tälläinen arvoitus-Annankadun vastakohta?-En anna,enkä kadu.:-D

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Että muistaa kun ne pillimehut oli kolmionmuotoisissa pakkauksissa eikä noissa normaalipaketeissa :D :D

Sitä pillinreikää piti etsiä aina kulmasta hulluna ennenkuin löysi :D :D
Mä muistan!! Sitän en kyllä muista poistuivatko jo ennen kun menin kouluun..

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Muistaako joku sellaisia jogurtteja, joissa oli valkoisen perusjogurtin alla kerros toffeen (?) makuista mömmöä? Niitä oli ehkä kolmea erilaista, jossain oli koiran kuva, jossain ehkä kissan? Olikohan yhden nimi Malla? Tosi hyviä jogurtteja olivat.
Muistan nämäkin. Yosin montaa en ehtinyt syömään kun hävisivät. Meillä oli jopa kaksi sellasita purkkia mukeina mökillä ja vieläkin tallessa :D

Yhteistyössä