Muistan nuo kolmionmalliset mehupurkit, mutta maito on aina ollut purkissa mun muistissa.
Jos 81 viittaa syntymävuoteen niin taitaa muistajat olla melko nuoria.Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:minä vanhus muistan kyllä! :wave:
muistan! :wave: :wave: :wave: ja ne oli hyviäAlkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Että muistaa kun ne pillimehut oli kolmionmuotoisissa pakkauksissa eikä noissa normaalipaketeissa
Sitä pillinreikää piti etsiä aina kulmasta hulluna ennenkuin löysi
pakkaus - ja kuljetuskustannusten vuoksi. kustannustehokkaampaa pakata tetroihin.Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Miksihän niitä ei myydä enää niissä tetroissa?
Minäkin muistan maitopussit, ne harmillisen usein hajosivat matkalla kotiin. Kotona oli myös oranssin värinen kannu, johon koko pussi sujautettiin kokonaisena, pussista leikattiin kulma auki, ja vot, maito oli käyttökelpoista. Meillä oli myös tuollainen pyöreä matto ainakin vessassa.Alkuperäinen kirjoittaja kalissa:Näin meilläkin ja se jos mikä on sitä kierrätystä ollut!Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Hyvin muistan ne maitopussit. Pussin tyhjennyttyä mummo huuhteli pussit, leikkasi suikaleiksi ja virkkasi niistä sellaisia pyöreän mallisia mattoja. Niiin ja ne tripithän oli kaupoissa sellaisissa pyöreissä metallisissa telineissä, jos muistan oikein.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mutta kukas muistaa sen kun maito oli pusseissa ??
Jännä tuo tetra-sana. Sehän minun käsittääkseni nimenomaan tulee siitä vanhasta mehutetran muodosta, joka on tetraedri eli pyramidi, jossa on kolmion muotoinen pohja. Silti sanotaan mehutetraksi tavallista laatikkoakin.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:pakkaus - ja kuljetuskustannusten vuoksi. kustannustehokkaampaa pakata tetroihin.Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Miksihän niitä ei myydä enää niissä tetroissa?
mä kyl tykkäsin noista korkeista ku siihen pisti vaik haarukalla reiän ja hölskytti niin saattoi roiskutella mihin vaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ne revittävät korkit oli kyllä veemäisiä , mullakinmeni joskus sormi halki semmosella .Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Silloin olin niin pieni että oli kolmion mallisia ja limsapullotkin avattiin silleen että siitä melkeen sai sormeen haavan. Monia muitakin asioita on kovasti eri tavalla!!!!
no noin vanha minä en sentään oleAlkuperäinen kirjoittaja kalissa:Näin meilläkin ja se jos mikä on sitä kierrätystä ollut!Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Hyvin muistan ne maitopussit. Pussin tyhjennyttyä mummo huuhteli pussit, leikkasi suikaleiksi ja virkkasi niistä sellaisia pyöreän mallisia mattoja. Niiin ja ne tripithän oli kaupoissa sellaisissa pyöreissä metallisissa telineissä, jos muistan oikein.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mutta kukas muistaa sen kun maito oli pusseissa ??