Oli myös appelsiinia samanvärisessä kuoressa ku nykyäänki, ja oli myös vihreitä, päärynää kai.Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:MUISTAN JOO,MUN SUOSIKKI OLI MANSIKAN MAKUINEN.oLIKOHAN NIITÄ MUITA EES...hups,tulipa isolla
Ja taisi olla violetti, mustaherukka makuna muistaakseni.Alkuperäinen kirjoittaja lunttilappuliisa:Oli myös appelsiinia samanvärisessä kuoressa ku nykyäänki, ja oli myös vihreitä, päärynää kai.Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:MUISTAN JOO,MUN SUOSIKKI OLI MANSIKAN MAKUINEN.oLIKOHAN NIITÄ MUITA EES...hups,tulipa isolla
ne revittävät korkit oli kyllä veemäisiä , mullakinmeni joskus sormi halki semmosella .Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Silloin olin niin pieni että oli kolmion mallisia ja limsapullotkin avattiin silleen että siitä melkeen sai sormeen haavan. Monia muitakin asioita on kovasti eri tavalla!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no ei tuon muistamiseen kovin vanha tarvii olla .
Ja lopuksi oli kiva puhaltaa tetra täyteen ilmaa ja polkaista ja tosiaan huomata kuinka paljon sitä mehua vielä olikin jäljellä =)Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Juu muistan. Ja myös sen miten harvinaista herkkua nuo pillimehut oli. Ja sen miten vaikeaa sitä tetraa oli saada tyhjäksi.