Onko täällä ketään ihan tavallista vaatimatonta perusihmistä?

• Viestiketjun aloittaja kysyy vaan
  • Ensimmäinen viesti
kysyy vaan
Tuntuu, että kaikki on jotain ihme hiippareita. On tatuointeja, veikeitä muikisteluposeerauksia, ihmesisustuksia jne.

Onko ketään tavallista ihmistä, joka ei päde netissä levittelemällä henk.koht. tiedolla. Ihan vaan tavallista työssä käyvää ihmistä, joka ei ole järin kiinnostunut ulkonäöstä tai siitä, miten tuo itseään esiin. Semmosta, joka ei koko ajan laihduta 50 ylimääräistä kiloa karppaamalla. Semmosta joka elää ian tavisarkea lapsiaan rakastaen. Semmosta joka käy silloin tällöin netissä, mutta joka ei elä netin kautta. Jolla on oikeita ystäviä, joille pistetään lasten kuvat ja mahdollisten hvyin pienten tatuointien kuvat.

En halua arvottaa, haluan vain KYSYÄ.

noo
Mä olen tavallinen söhlääjä. Odottelen innolla,että sienet kasvais metsään ja että saisin tyhjentää metsätiet vadelmista. Yritän tällä hetkellä jakaa itseäni tenttikirjojen ja kodin välillä. Vietän kaiken vapaa-aikani perheen kanssa ja tykkään siitä!

Kun katson peiliin, niin koen kyllä tarpeen meikata, mutta en omista tatuointeja enkä lävistyksiä. Omistan pari liikakiloa,joista pääsen eroon lenkkipolulla, mutta en tee sitäkään. Elämäähän tämä vain on.

Talvisin minut löytää pulkkamäestä ja kesäisin metsästä tutkimassa tyttäreni kanssa metsän ihmeitä.

Siltikään en luokittele itseäni linnunpöntöksi tai seinäruusuksi.

:wave: täällä yksi. Ihan tavallinen pulliainen. Työssä 8-16 illat ja vkl:t perheen kanssa. Itseäni laittelen kun olen humpalle menossa en juuri muuten. Kilojakin on pari-kolme ylimääräistä, mutta hyvin vuo mukana kulkee.

Tykkään turvallisesta arjesta, ilman yllätyksiä ja erikoisuuksia.

ap
ahaa, kiva juttu! Mä olen jotenkin niin "ahdistunut" siitä, että ihmiset elää netin kautta ja tuovat koko ajan itseään esiin.

Kyllä minäkin meikkaa, käyn kampaajalla ja ostan vaatteita. Mutta en lähettele nettiin kuvia itsestäni. Ei tulisi mieleenkään.

kyllä mä pidän itseäni ihan tavallisena perusihmisenä, vaikka tatuointeja on tullut joskus otettua..Ei ne musta sen ihmeempää ihmistä tee. Eikä se, jos haluaa kuviaan "jakaa".

Oon ihan tavallinen kotiäiti, en mitään sen ihmeempää.

Vieras
Täällä ihan perusihminen. Ei tatuointeja, ei tarvetta esitellä netissä itseäni, perhettäni tai kotiani. Eletään ihan tavallista lapsiperheen elämää. Ulkonäöstä välitän sen verran, että hygieniapuoli on kunnossa ja aamulla katson peiliin, ettei nyt ihan hirveeltä näytä :).

Meikkaan hyvin harvoin. Kampaajalla käyn ja vaatteita ostelen ihan normaalitahtiin. Ikuisen lahdutuksen jätin kun tuli 35 mittariin. Ajattelin, että nyt saa riittää. Pidän huolen siitä ettei paino nouse - nuo muutamat ylimääräiset kilot olkoot. Jos ne ei ole tähän ikään hävinneet, niin ei ne ikinä häviä :D

ap
Kiva kun meitä on muitakin. Minäkin nyt ihan huvikseni pyörin tässä netissä kun on loma ja lapset katsoo telkkaria, kun yleensä ei ole tällaista joutoaikaa. Juon tässä kahvia ja tulin katsomaan keskustelupalstoja + tekemään nettiostoksia.

Minusta siinä, että jakaa henkilökohtaiset asiansa netissä, on jotain minulle vierasta. Jos minä tekisin niin, pitäisin itseäni huomiota hakevana tyrkkynä, jolla ei ole irl ystäviä. Minä en lainkaan pidä siitä, että laittaisin lasten kuvia nettiin. Minusta tatuointien ja tyrkkykuvien ja vaikkapa ristiäistunnelmien jakaminen netissä kuvineen on jotakin perin omintuista. Ihmettelen sitäkin, millä ajalla te elätte nettielämää. Minulla ei tavan arkena edes ole sellaista aikaa. Luppoajan olen lasten kanssa, käyn lenkillä, soitan pianoa, juon kahvia, katson elokuvan, letitän tytön tukkaa tms. En mistään hinnasta vaihtaisi nettiolemiseen kaikkea muuta tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva kun meitä on muitakin. Minäkin nyt ihan huvikseni pyörin tässä netissä kun on loma ja lapset katsoo telkkaria, kun yleensä ei ole tällaista joutoaikaa. Juon tässä kahvia ja tulin katsomaan keskustelupalstoja + tekemään nettiostoksia.

Minusta siinä, että jakaa henkilökohtaiset asiansa netissä, on jotain minulle vierasta. Jos minä tekisin niin, pitäisin itseäni huomiota hakevana tyrkkynä, jolla ei ole irl ystäviä. Minä en lainkaan pidä siitä, että laittaisin lasten kuvia nettiin. Minusta tatuointien ja tyrkkykuvien ja vaikkapa ristiäistunnelmien jakaminen netissä kuvineen on jotakin perin omintuista. Ihmettelen sitäkin, millä ajalla te elätte nettielämää. Minulla ei tavan arkena edes ole sellaista aikaa. Luppoajan olen lasten kanssa, käyn lenkillä, soitan pianoa, juon kahvia, katson elokuvan, letitän tytön tukkaa tms. En mistään hinnasta vaihtaisi nettiolemiseen kaikkea muuta tekemistä.
Mulla ainakin on noita ihan irl ystäviä..Olen kotiäitinä, ja aamupäivät tulee istuttua koneella kun lapset katsoo lastenohjelmia. Eikä henk koht asioita tarvitse jakaa, jos laittaa kuvia tatuoinneista :LOL: ei täällä kukaan tiedä mun/meidän OIKEISTA asioista yhtään mitään. En jaa netissä muuta "tietoa" mitä en vois jollekkin hyvänpäivän tutulle kertoa.

Enkä osaa pitää itseäni tyrkkynä. Mulle tää on ajanvietettä.

metsänpeitto
Mä en edelleenkään usko, että olisi olemassa ihmisistä joka olisi jotenkin "tavallinen perusihminen". Kaikissa on jotain kummallista ja jotain vaatimatonta. :xmas:

vieras
:wave: Tavallinen miekin mutta työtön,muuten kuvailu sopii muhunkin ja vaikka aikaa olis niin kuluu enimmäkseen muualla kuin netissä.Lapsia kasvatetaan maalaisjärjellä ja ei tarvii täältä kysellä neuvoja siihen tai parisuhdeongelmiin :D

ap
Minusta on kummallista jakaa kuvia itsestä ja perheestä netissä. OK? Minusta se tuntuu minulle omituiselta ajatuksenakin. Ok? Sinulle se voi olla normaalia ja vaikkapa ajanvietettä. Minulle ei. Minun puolestani sinä saat elää ihan kuinka haluat, en pidä sinua yhtään huonompana ihmisenä. Tarkoitukseni oli kysyä, onko meitä muitakin. Tiedän, että sinun laisiasi on pilvin pimein nykyään.

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta on kummallista jakaa kuvia itsestä ja perheestä netissä. OK? Minusta se tuntuu minulle omituiselta ajatuksenakin. Ok? Sinulle se voi olla normaalia ja vaikkapa ajanvietettä. Minulle ei. Minun puolestani sinä saat elää ihan kuinka haluat, en pidä sinua yhtään huonompana ihmisenä. Tarkoitukseni oli kysyä, onko meitä muitakin. Tiedän, että sinun laisiasi on pilvin pimein nykyään.
Minusta sinun tekstisi kuitenkin ovat aika arvottavia. Tai aika vaikea pitää esimerkiksi "ihme hiippari" tai "huomiota hakeva tyrkky"-lausahduksia jotenkin latauksettomina.

Mä taas en ymmärrä ap:n kaltaisia ihmisiä, jotka pitävät itseään parempina kuin muita..Monestakin kohtaa teksteistäsi huokuu ylemmyys..

Ihmettelen sitäkin, millä ajalla te elätte nettielämää. Minulla ei tavan arkena edes ole sellaista aikaa. Luppoajan olen lasten kanssa, käyn lenkillä, soitan pianoa, juon kahvia, katson elokuvan, letitän tytön tukkaa tms. En mistään hinnasta vaihtaisi nettiolemiseen kaikkea muuta tekemistä.

Jos minä tekisin niin, pitäisin itseäni huomiota hakevana tyrkkynä, jolla ei ole irl ystäviä.<--- no enneksi SINÄ et sentään sellaista menisi tekemään :eek: :eek:

Yhteistyössä