Onko täällä ketään ihan tavallista vaatimatonta perusihmistä?

• Viestiketjun aloittaja kysyy vaan
  • Ensimmäinen viesti
ap
Joo, no kai mussakin pitää jokin vika olla ja se voi olla vaikka se, että en nyt osannut ilmaista asiaa tarpeeksi neutraalisti ;)

Pointti tuli varmaan kuitenkin selväksi. Hauskaa jussia kaikille! Mä poistun nut, ehkä pariksi viikkoa, että turha enää vastat mulle tähän mitään.

vieras
Hmm.. Minusta tämä keskustelunavaus, jos mikä, on tyrkkynä olemista ja itsensä ja omien arvojensa läpirunaamista :whistle:

Ei ole minullakaan tatuointeja ja lävistyksiä, mutta en ole vaatimaton: uskallanhan täällä ilmaista mielipiteeni juuri sellaisena Oikeana mielipiteenä joka ansaitsee lähes oman topikkinsa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm.. Minusta tämä keskustelunavaus, jos mikä, on tyrkkynä olemista ja itsensä ja omien arvojensa läpirunaamista :whistle:
Ja oman paremmuuden esilletuontiahan tämä on ;)

Siis voi ei miten jotkut voi, en mä vaan IKINä tolleen tekis!! En tajuu miten jotkut kehtaa, kyllä niissä jotain kamalaa vikaa on, onneks MUSSA ei sentään :whistle:

:LOL:

Non compos mentis
Ihan tavallinen perusihminen on sanarykelmä, joita en hautapaadessani soisi näkyvän. Ei sillä, en haluaisi hautakiveäkään, sillä minut saa tuhkana ripotella vapauteen, energiana ravitsemaan uutta kasvua.

Mutta joo, olkaa te rauhassa perusihmisiä, mitä sillä tarkoitattekaan. En kyllä tunnistanut ap:n kuvausta ei-perusihmisestä koskemaan minua, mutta siis, en halua olla "perus-" yhtään mitään.

Oli aika provosoiva aloitus kyllä :)
Kaikkihan me ollaan jollain tapaa tavallisia ja itse ainakin luokittelen itseni ihan tavalliseksi.
Oliko nuo mitkä luettelit ne kriteerit tavallisuudelle, että sinä sen hyväksyisit.
Mulla on yksi tatuointi ja olen laittanut pari kuvaa tänne, joten luultavasti siinä kohdassa putosin jo sinun tavallisen ihmisen kategoriasta.

Kuitenkin teen vapaa-ajallani lähes kaikkea mitä sinä tuossa luettelit...olenko sittenkin siis normaali?

m
minulla on tatuointeja, meikkaan, käyn töissä ja opiskelen, kotini on välillä epäsiisti. istun vapaa-ajat useimmiten koneella, silloin kun en touhua lasten kanssa. Mielestäni olen ihan tavallinen..

Yhteistyössä