Onko täällä joku oikeasti myynyt likaisia alushousujaan?

  • Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti
mä tiedän
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;23358299:
kuka oikeesti kehtaa? Eihän tossa hommassa voi mitenkään pysyy anonyyminä?
Miten niin, postiennakolla kun myyt ei ostaja tiedä lähettäjän nimeä ja kun hakee paketin postista maksaa samalla, ei siinä tule missään vaiheessa myyjän nimi esille.
 
"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja mä tiedän;23358335:
Miten niin, postiennakolla kun myyt ei ostaja tiedä lähettäjän nimeä ja kun hakee paketin postista maksaa samalla, ei siinä tule missään vaiheessa myyjän nimi esille.
miten tuo postiennakko käytännössä toimii? moni tuntuu karttavan sitä ainakin huutiksessa..
 
"hehee"
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen koyhä;23358348:
Mullekin raha kelpais..
Googleta ihan ite! Myös sukkahousut, rintsikat, pillunarut, tamponit, ym. menee kaupaksi. Myös ulkomaille jos osaat englantia tms. Eikai sitä nyt kukaan paljasta parhaita myyntipaikkoja, menee vielä omat tienestit! Seksilehdissä on myös näitä ilmoituksia internetin lisäksi.
 
.....
En ole, mutta periaatteessa voisin kyllä. Rahaa vaan pitäis saada huomattavasti enemmän kuin tuo 30e, tai sitten volyymin pitäisi olla valtava. Pikkuhilujen takia en moiseen viitisi ryhtyä. Ja anonymiteettini säilyminen täytyisi olla 100% varmaa, sillä en halua mitään sekopää-pervoja vainoojia perääni. Sellaisia muuten voi huonolla tuurilla löytää vaikka huuto.netistä, eikä myytävien tuotteiden tarvitse olla edes alusvaatteita...
 
ent. opiskelija
Itse möin opiskeluaikanani käytettyjä pikkuhousuja. Kuvan kera otin 25e/kpl ja ihan kivasti sitä ylimääräistä rahaa kertyi :) Mielestäni suht helppoa rahaa enkä edes kokenut tekeväni väärin.
 
"Tieto"
Ei tuolla kyllä enää nykyään rahoiksi lyö, nykypäivänä on netissä joka paikassa niin älytön määrä naisia teinitytöistä lähtien pikkuhousujaan jne myymässä. Ehkä joskus aikoinaan tuolla tienasi hyvinkin.
 
sillain se toimii
[QUOTE="hmm";23358365]miten tuo postiennakko käytännössä toimii? moni tuntuu karttavan sitä ainakin huutiksessa..[/QUOTE]

Varmaan siksi sitä karttaa kun se pitää maksaa ennen kuin saa/näkee tavaran ja maksun saajasta ei ole mitään tietoa jos ei sitä ole ilmoitettu, maksat vaan sen summan mitä vaaditaan paketin saamiseen ulos konttuurista ja thats it.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";23358365]miten tuo postiennakko käytännössä toimii? moni tuntuu karttavan sitä ainakin huutiksessa..[/QUOTE]

Jos ostaja tekee oharit, niin lähettäjä joutuu maksamaan itse kahdet postikulut + ennakon käytöstä menevän maksun. Jonkun alkkareiden kohdalla nuo kulut ei niin hirveät ole ja veikkaan, että harvempi tuollaisten ostaja myöskään tekee oharit.
 

Yhteistyössä