onko täällä huutonetin käyttäjiä, apua...

Minä olen vasta muutaman kaupan huutonetissä tehnyt, ja nyt apua kaipaisin..... huusin eräältä myyjältä puseron ja housut pari vikkoa sitten, no ne tuli ja olivat todella huonokuntoisia, rikki jne... sitten ennenkuin tuotteet olivat minulla, niin huusin vielä muutakin samalta (joo, tiedän tyhmä olin..) mutta luotin myyjän viestiin että ovat hyviä jne jne....

Laiton palautteen negana edellisestä kaupasta. Myyjälle on ilmestynyt nyt "kielletty ajosuunta" merkki, niin paljon huonoa myynyt..... kuinkas on täytyykö minun lunastaa nuo huutamani lisä tuotteet, vai voinko jättää ostamatta niitä (todennäk. yhtä huonoa kuin eka lähetys...) ja voiko hän laittaa nyt negaa mulle, vaikka on kiellettyllä listalla?

Kiitos jos joku viitsii nähdä vaivaa ja vastata!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:27 nytkypylly kirjoitti:
ei tartte lunastaa eikä maksaa jos toisella hamppari, hän ei enää pääse huutonettiin antamaan palautetta, etkä muutenkaan ole velvoitettu hänen kanssaan kauppoja tekemään =)
Pääsee käsittääkseni niin kauan kuin kohteet näkyy, mutt ei voi kaupata eikä huutaa...vai olenko taas kerran tapani mukaan hakoteillä? :)
 

Yhteistyössä