Sama, en käy enää, en ole saanut vaan aikaiseksi erotakaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Mulla tuli vähän kuin kodin perintönä, tosin kyllä itse olen saanut päättää kasteasioista yms. Olen tykännyt käydä, saanut ystäviä/kavereita sieltä.
Mulla ollut nyt sellainen ehkä 7 v. ajanjakso, jolloin olen käynyt harvemmin. Tänä aikana lapset syntyneet jne. Minulle ei ole tuo eroamisajatus tullut mieleen, missä sitten kävisin silloin kun käyn! Mistäpäin suomea NeitiNasu olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Sama, en käy enää, en ole saanut vaan aikaiseksi erotakaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Mulla tuli vähän kuin kodin perintönä, tosin kyllä itse olen saanut päättää kasteasioista yms. Olen tykännyt käydä, saanut ystäviä/kavereita sieltä.
pirkanmaa.Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Mulla ollut nyt sellainen ehkä 7 v. ajanjakso, jolloin olen käynyt harvemmin. Tänä aikana lapset syntyneet jne. Minulle ei ole tuo eroamisajatus tullut mieleen, missä sitten kävisin silloin kun käyn! Mistäpäin suomea NeitiNasu olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Sama, en käy enää, en ole saanut vaan aikaiseksi erotakaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Mulla tuli vähän kuin kodin perintönä, tosin kyllä itse olen saanut päättää kasteasioista yms. Olen tykännyt käydä, saanut ystäviä/kavereita sieltä.
Terveiset keski-suomesta :wave:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:pirkanmaa.Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Mulla ollut nyt sellainen ehkä 7 v. ajanjakso, jolloin olen käynyt harvemmin. Tänä aikana lapset syntyneet jne. Minulle ei ole tuo eroamisajatus tullut mieleen, missä sitten kävisin silloin kun käyn! Mistäpäin suomea NeitiNasu olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Sama, en käy enää, en ole saanut vaan aikaiseksi erotakaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Mulla tuli vähän kuin kodin perintönä, tosin kyllä itse olen saanut päättää kasteasioista yms. Olen tykännyt käydä, saanut ystäviä/kavereita sieltä.