vierailija
Ompas. Minäkin oonEi oo
Ompas. Minäkin oonEi oo
Hän ei ole sisäpiiriläinen. Täällä on muitakin kuin teikäläisiä.Kuka sisäpiiriläinen sinä olet?
Bu-ha-haaJos nyt ihan tosi annettais menneitten jo olla. Eihän niistä pääse ikinä eteenpäin jos aina kaivellaan esille. Antakaa ihmisille mahollisuus korjata asiat keskenään, älkääkä ruotiko niitä täällä.
Bu-ha-haaJos nyt ihan tosi annettais menneitten jo olla. Eihän niistä pääse ikinä eteenpäin jos aina kaivellaan esille. Antakaa ihmisille mahollisuus korjata asiat keskenään, älkääkä ruotiko niitä täällä.
Ihminen nyt vaan on sellainen, ihan normaalia käyttäytymistäMiksi pitää olla pahat mielessä?
Teikäläisiä? Ja mistä sinä tiedät ettei ole? Taidat itsekin olla.Hän ei ole sisäpiiriläinen. Täällä on muitakin kuin teikäläisiä.
En ole. Tunnistin hänet. Siksi tiedän.Teikäläisiä? Ja mistä sinä tiedät ettei ole? Taidat itsekin olla.
Mistä päättelet minun kuuluvan mihinkään piiriin?Kuka sisäpiiriläinen sinä olet?
Ei se kyllä normaalia käytöstä ole, varsinkin kun edessäpäin esitetään ystävää tai kaveria joka puolustaa kiusattuja.Ihminen nyt vaan on sellainen, ihan normaalia käyttäytymistä
Kyllä se voi loppua jos ihmiset itse haluaisivat niin. Oma päätöshän tuo on miten toisia kohtaan käyttäytyy. Ei kukaan siihen pakota.Bu-ha-haa
Et VOI olla tosissas
Ota vähän äkkiä nuo pinkillä värjätyt lasisi pois silmiltäsi.
Kina, riitely, naljailu, selkäänpuukottaminen, vittuilu ym ym torailu EI IKINÄ lopu millään palstalla eikä live-elämässäkään!!!
Herää IRL:ään
Teoriassa juu, käytännössä ei. Utopiaa siis. Ja viimeinen lause on ihan turha, koska se on itsestäänselvyys.Kyllä se voi loppua jos ihmiset itse haluaisivat niin. Oma päätöshän tuo on miten toisia kohtaan käyttäytyy. Ei kukaan siihen pakota.
Hei kamoon. Siellä mustissa löytyy eräskin itseään täynnä oleva kaikkitietävä, vittumainen ja käskyttävä öykkäri, joka valehtelee vähän väliä, ja ilmeisesti on sen verran paljon persoonallisuushäiriöitä, että uskoo omat naurettavat valheensakin.Jos nyt ihan tosi annettais menneitten jo olla. Eihän niistä pääse ikinä eteenpäin jos aina kaivellaan esille. Antakaa ihmisille mahollisuus korjata asiat keskenään, älkääkä ruotiko niitä täällä.
Miksi ei onnistuisi? Valintahan tuo on, edelleenkään kun kukaan ei siihen pakota, toisten satuttamiseen. Onnistuuhan se monelta muultakin.Teoriassa juu, käytännössä ei. Utopiaa siis. Ja viimeinen lause on ihan turha, koska se on itsestäänselvyys.
Niin että kuka se itseään täynnä oleva öykkäri ja muutama muu on? Millä tavalla sinä näet oman asenteesi parempana sitten muihin verrattuna? Kyse ei ole siitä tuleeko toimeen vaan siitä miten itse kohtelee muita.Hei kamoon. Siellä mustissa löytyy eräskin itseään täynnä oleva kaikkitietävä, vittumainen ja käskyttävä öykkäri, joka valehtelee vähän väliä, ja ilmeisesti on sen verran paljon persoonallisuushäiriöitä, että uskoo omat naurettavat valheensakin.
Ja jokunen muukin, hyvin vaikea tapaus. Aikuisten oikeasti, ei sellaisten kanssa pääse ikinä yhteisymmärrykseen. Ja kun tulehdus on riittävän pitkälle edennyt, ei sitä haluakaan. Antaa olla vaan. Tiedän vastaavia IRL.
Tyhjänpäiväistä sanahelinää.Niin että kuka se itseään täynnä oleva öykkäri ja muutama muu on? Millä tavalla sinä näet oman asenteesi parempana sitten muihin verrattuna? Kyse ei ole siitä tuleeko toimeen vaan siitä miten itse kohtelee muita.
Täällä käytiin vuoden alkupuolella erityisesti muutaman kimppuun porukalla, ketä sinä sillon puolustit?Tyhjänpäiväistä sanahelinää.
Kiinnitin huomioni tänne ttullessani jokunen vuosi sitten tiettyihin tyyppeihin, jotka turhan usein mollasivat ja lyttäsivät kolmansia osapuolia. Olen aina heikompien ja sorrettujen puolella. Kun rekisteröidyin, sain itsekin osani tietyiltä.
On vaan niin, että metsä vastaa jne. Aika moni harmaa lyttää tämän tästä tuon pahimman. Ja se on ihan oikein se sille öykkärille.
Ei nimiä, en jaksa alkaa vänkäämään loppuiltaa esim sen kanssa. Hra Täydelllisyys ei tietenkään näe mitään vikaa itsessään, vaikka palautetta tulee monilta suoraan. Eikä se johtaisi yhtään mihinkään kehitykseen. Luonne kun on mikä on.
Hei kamoon. Siellä mustissa löytyy eräskin itseään täynnä oleva kaikkitietävä, vittumainen ja käskyttävä öykkäri, joka valehtelee vähän väliä, ja ilmeisesti on sen verran paljon persoonallisuushäiriöitä, että uskoo omat naurettavat valheensakin.
Ja jokunen muukin, hyvin vaikea tapaus. Aikuisten oikeasti, ei sellaisten kanssa pääse ikinä yhteisymmärrykseen. Ja kun tulehdus on riittävän pitkälle edennyt, ei sitä haluakaan. Antaa olla vaan. Tiedän vastaavia IRL.
Kyllä kaikki tietää, että tarkoitat/tarkoitatte minua, mutta sulla/teillä ei ole rohkeutta kirjoittaa noita ajatuksia rekisteröityneenä.Tyhjänpäiväistä sanahelinää.
Kiinnitin huomioni tänne ttullessani jokunen vuosi sitten tiettyihin tyyppeihin, jotka turhan usein mollasivat ja lyttäsivät kolmansia osapuolia. Olen aina heikompien ja sorrettujen puolella. Kun rekisteröidyin, sain itsekin osani tietyiltä.
On vaan niin, että metsä vastaa jne. Aika moni harmaa lyttää tämän tästä tuon pahimman. Ja se on ihan oikein se sille öykkärille.
Ei nimiä, en jaksa alkaa vänkäämään loppuiltaa esim sen kanssa. Hra Täydelllisyys ei tietenkään näe mitään vikaa itsessään, vaikka palautetta tulee monilta suoraan. Eikä se johtaisi yhtään mihinkään kehitykseen. Luonne kun on mikä on.
En lue enää aktiivisesti, en muista nähneeni moista. Mutta outo kysymys, tottakai olisin aiheetta lytättyjä puolustamassa ja häirikkö-öykkäreitä vastaanTäällä käytiin vuoden alkupuolella erityisesti muutaman kimppuun porukalla, ketä sinä sillon puolustit?
Heikkojen ja sorrettujen puolustaja, joka todellisuudessa lyttää itse muita? Sanopa suoraan, mitä pahaa mä olen sulle tehnyt, niin voidaan sopia asia.En lue enää aktiivisesti, en muista nähneeni moista. Mutta outo kysymys, tottakai olisin aiheetta lytättyjä puolustamassa ja häirikkö-öykkäreitä vastaan
Kalahti ja älähtiKyllä kaikki tietää, että tarkoitat/tarkoitatte minua, mutta sulla/teillä ei ole rohkeutta kirjoittaa noita ajatuksia rekisteröityneenä.
Ja mitä noihin mun persoonallisuushäiriöihin tulee, niin sulla/teillä tuskin on LL:n tai LT:n tutkintoja suoritettuna, joten diagnoosit voi vetää vessanpöntöstä alas. Kannattaa vähän miettiä, mitä netissä "anonyyminä" kirjoittaa, tuosta valelääkärinä toimimisesta kun on jaettu Suomessa tuomioitakin. Toki kaikki ymmärtää, ettei netissä kirjoittelu ole sama asia, mutta joku voisi tuosta vetää herneet nekkuun ja laittaa kunnianloukkaustutkinnan vetämään. Ihan sama mitä mieltä sä/te tai joku muu olette mun kirjoittelusta/mielipiteistä, ei heilauta mitenkään, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Niinhän sen kuuluu mennäkin, lyttääjiä on lytättävä. Meitähän on aika monta, jotka on nimenomaan sinuun hermostuneet, pitäisi olla iso tupa missä tavattaisiinHeikkojen ja sorrettujen puolustaja, joka todellisuudessa lyttää itse muita? Sanopa suoraan, mitä pahaa mä olen sulle tehnyt, niin voidaan sopia asia.
Mä en missään vaiheessa ole sanonut opiskelleeni lääketiedettä tai olevani lääkäri. Viittasin vain siihen, että diagnoosien, esim. niistä persoonallisuushäiriöistä, tekeminen kuuluu lääkärille, ei jollekin satunnaiselle keskustelijalle.Kalahti ja älähti
Uskot taas loputtomaan potaskaasi. Ei mikään korkea tutkintokaan poista persoonallisuushäiriön mahdollisuutta henkilöltä. Korkeissa asemissa laidasta laitaan on valitettavan paljon narsisteja.
Eräs johtavassa asemassa oleva, erittäin miellyttävä tuttu on lääkäreihin liittyvällä alalla.. Hän totesi, että lääkäreissä on yllättävän paljon niitä, en ollut siitä itse tietoinen edes. Onneksi olen huono asiakas heikäläisille.
Potaskaa, osa 2. Herranen aika sun hervottomia lätinöitäsi. Vai että nikki voisi haastaa nikin oikeuteen moisesta huulenheitosta
Luulenpa, että olet mielikuvituslääkäri, johon vain sinä itse uskot. On nämä sinun juttusi sellaisia, ettei kompostiinkaan kelpaisi.
Ja jos nyt teoriassa olisitkin, niin olet takuulla entinen ja potkut saanut. Jatkuvasti palstoilla roikkumassa ja jauhamassa potaskaa.