Onko tää tylsä body poikavauvalle?

[QUOTE="öö";21947165]miksi kyselet ja teet aloituksia koko aika lastenvaatteista, jos sinulla ei ole edes lasta, etkä ole raskaana? oletko ostamassa jollekin toiselle? :)[/QUOTE]

En ole, mutta haaveilen omasta lapsesta ja minusta on ihana katsella vauvojen vaatteita. Jospa se lapsi meillekkin joskus siunaantuisi... :ashamed:
 
3n äiti
[QUOTE="öö";21947165]miksi kyselet ja teet aloituksia koko aika lastenvaatteista, jos sinulla ei ole edes lasta, etkä ole raskaana? oletko ostamassa jollekin toiselle? :)[/QUOTE]

Samaa ihmettelen... Ja sinun oman makusi mukaan ihan kannattaa valita ne vaatteet, vauvalle ne eivät tuon kokoisena ole tylsiä tai vähemmän tylsiä, ihan vinkkinä vaan ;)
 
3n äiti
En ole, mutta haaveilen omasta lapsesta ja minusta on ihana katsella vauvojen vaatteita. Jospa se lapsi meillekkin joskus siunaantuisi... :ashamed:
Siis tämän ymmärrän kyllä! Mutta teet nyt jatkuvasti aloituksia samasta aiheesta, ja se alkaa olla aika ärsyttäävää, varmaan monenkin mielestä. Haaveilevathan kaikki monistakin asioista, mutta eivät silti tee kymmentä aloitusta täällä niistä päivittäin.
 
"kolme lasta"
Juu ihania ovat, mä olen ihan Lindex-fani, joten mun mielestä melkein kaikki vaatteet siellä on hienoja. Mut nää jatkuvat aloitukset samasta aiheesta vähän jo tympäsee...
 
kääääk
Siis mitä hemskatin väliä mitä muut ajattelee?!?!?! Ostaa sellaisia vaatteita mitkä miellyttää omaa silmää. Hermo menee näihin satoihin samoihin alotuksiin apltä!
 
"vieras"
Lasten hankkiminen on aika pieneksi osaksi vaatteiden ostamista. Jos vauvatarvikkeiden haaliminen on kaikkeen muuhun verrattuna erityisen kiinnostavaa, niin sitten kannattaa odotella jokunen vuosi.
 

Yhteistyössä